Achelous Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har en PSP som jeg har tenkt å selge. men jeg er litt usikker på hva jeg kan ta for den i dag ? Innhold i pakken: - Sony PSP med Firmware 1.5. - 2GB MemoryStick Pro Duo. - Orginal boks, med det som følger med i Value Pack (bøker, lader osv). - Ekstra uorginalt batteri (aldri brukt!). - Ekstra batteri som man “klipser” på bak på PSP (dobler batterilevetiden). - TravelPack (stor veske med plass til PSP, UMDer osv. - Spill: Lumines, OutRun2006: Coast2Coast. Skjermen på PSPen har en liten skramme, men den vises nesten ikke når den er påslått, man blir ikke plaget av det. Hva tror dere ?
InsertNumLock Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 1600 kroner? Ville ikke gitt mer for den.
Nimrad Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg hadde en: 1.5 PSP 2 GB GTA: LCS Spider-Man 2 SSX Joytech Tech Pack XL PSP-en var ripefri og lite brukt. Fikk solgt den for ca 2150,-
Achelous Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 tenker jeg begynner på 2000, men kan prutes ned til 1700,- eller.no da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå