Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett deling med Telenor Nye Online ADSL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dele internett mede to maskiner. Tenkte å skaffe meg en bredbåndsrouter, for og slippe å hoste med den ene maskinen. Har Billion Broadband BIPAC-640AE i tankene. Vil dette fungere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ingen problem å dele oppkoblingen....eneste minus er at du kjappere får redusert hastigheten til isdn-hastighet, 1 GB går kjappere enn du trur.

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-17 23:24, skrev dudsi:

Er ingen problem å dele oppkoblingen....eneste minus er at du kjappere får redusert hastigheten til isdn-hastighet, 1 GB går kjappere enn du trur.

Netopp, spill = 2 dager, fileshare = noen timer.

Anbefaler på det sterkeste at du legger i 150 kr ekstra i mnd å anskaffer vanlig adsl... event å gå ned på hastigheten, men få ubegrenset bruk... 1 GB er borte på et blunk.... latterlig av Telenor å sette grensen så lavt... Latterlig å sette en grense i det hele tatt...

Skrevet

Helt enig, en Gig er latterlig lite, men saken er at jeg har flyttet hjem på gutterommet for en kortere periode. Når jeg har kjøpt meg et nytt sted så regner(håper) jeg med at Firstmile er tilgjengelig.

Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Husk at kun ETT av Telenors ADSL-tilbud har begrensning på 1 GB, det finnes mange andre alternativer (tellemåte: en, to, mange...) fra Telenor uten begrensning. Husk også at for svært mange ADSL-bruker holder 1 GB/måneden i massevis. Tenk på de som bare surfer noen ganger i månenden, er i nettbanken etc, og leser post et par ganger i uka! Telenor Online ADSL er et tilbud til de som ikke bruker nettet så mye, men som ønsker raskere respons enn ISDN når de først bruker det.

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-17 22:59, skrev ron:

Skal dele internett mede to maskiner. Tenkte å skaffe meg en bredbåndsrouter, for og slippe å hoste med den ene maskinen. Har Billion Broadband BIPAC-640AE i tankene. Vil dette fungere?

Antar det er 640SE du mener og den fungerer utmerket mot TN ADSL, kjøp den ny, da eldre utgaver hadde problemer mot noen av ADSL-modemene, husker ikke hvilken type det var av modem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...