Gå til innhold

Dark Messiah - "Edderkopp-klatring"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er kommet til denne hulen hvor jeg må klatre langs noen kjettinger, skyte tau-piler og holde meg unna edderkoppene. Jeg lurer så på om noen har tips om hvordan å best klare dette. Sittet i 2-3 timer nå, og får det rett og slett ikke til. Det som kanskje er mest plagsomt er at jeg sitter fast hele tiden.

Ikke sitte fast som i at jeg ikke forstår hva som skal til, men sitter fast som i at jeg ikke kan gjøre noe. Hverken klatre opp eller ned, slippe tauet; eneste jeg kan gjøre er å reloade autosaven. Hver gang jeg tror jeg skal komme meg videre, blir jeg alltid sittende fast :(

Ganske frustrerende; håper dere har noen gode forslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skyter edderkoppene først,(de kommer ikke tilbake) bruk flamme våpen også ta deg god tid til skyting gjerne litt flere piler

Ja, er kommet til denne hulen hvor jeg må klatre langs noen kjettinger, skyte tau-piler og holde meg unna edderkoppene. Jeg lurer så på om noen har tips om hvordan å best klare dette. Sittet i 2-3 timer nå, og får det rett og slett ikke til. Det som kanskje er mest plagsomt er at jeg sitter fast hele tiden.

Ikke sitte fast som i at jeg ikke forstår hva som skal til, men sitter fast som i at jeg ikke kan gjøre noe. Hverken klatre opp eller ned, slippe tauet; eneste jeg kan gjøre er å reloade autosaven. Hver gang jeg tror jeg skal komme meg videre, blir jeg alltid sittende fast :(

Ganske frustrerende; håper dere har noen gode forslag :)

7417593[/snapback]

Skrevet

Du kan skyte og få flere tau..

Dt er såfal ein plass der du må skyta på en trestubbe som ligge lengre vekke og så hoppa fra tau til tau ala. tarzan :cool:

Skrevet

Takk begge to. Trodde de ville komme tilbake hvis jeg drepte dem. Men det viste seg at jeg ville _for_ høyt. Prøvde å komme med helt til toppen, og gangen jeg skulle til var jeg allerede kommet til, bare gikk forbi. Nå er det kommet en Cyclop som jeg visstnok skal prøve å drepe, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...