gitarfreak Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Eg skulle sette på 360 min idag, men den vil ikkje slå seg på. Noen som vet hva probleme kan være? Takk
mbiof Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Skjer det noe som helst når du slår på boxen? Dra ut stikkontakten og la den hvile seg i noen minutter før du prøver i gjen. Sjekk alle kabler. Test om en lampe fungerer i samme stikkontakt. Sjekk sikringene ... Trenger mer informasjon for å kunne gi gode råd. Lykke til og prøv å begrense GoW til maks 20 timer sammenhengende coop
gitarfreak Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 DEn vil ikkje slå seg på. DEt sjer ingenting når eg trykker på maskinen. Det lyser oransje på den adapter tingen.. Stikk kontakten virker, pluss eg har testet i andre stikkkontakter..
gitarfreak Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 (endret) Eg prøvde og trykke på maskinen no, å då funket det:p Eg har prøvd i hele dag, men endelig kom den på igjen:p Det er bare til å stenge tråden:) Endret 2. desember 2006 av gitarfreak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå