anders-j Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 (endret) Joiner jeg også.. Har lengtet lenge etter en horde character.. Skal være hunter - Nick: Liit Håper å bli lvl 20 i løpet av uka, har en lvl 41 gnome warlock som main som gjerne skal til lvl 60.. men warlock er liksom ikke min klasse xD Hordeware var et genialt Guild name Edit: bytta fra Warrior til Hunter. har en gnome warrior fra før, så det ble ganske likt. Endret 13. desember 2006 av anders-j
Neautiful Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Slenger meg på! Tauren Hunter Navn: Rative level 4 3/4 akkurat nå
Poor Leno Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Spinebreaker? Har ikke jeg allerede en lvl 4 gnome warrior der? Hmm... Vel, jeg kan godt være med! Kaller meg Poorleno
LordArild Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 kan skrive meg på listen også... Nick: BlackAx, Orc, Hunter lvl 2
Lasse000 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Dette ser ut som et supert Intiativ. Dere har kanskje hørt om Curse-Gaming, og deres guild... tenk dere, få nok medlemmer fra hardware.no, gå til lvl 60, og vente på TBC. Jeg er sikker på at folka her inne har skills nok til dette og når BC kommer, vil dere ta over Spinebreaker og bli beste guild i EU. Jeg skal kjøpe meg TBC og starte på nytt når den tid kommer, og vil gjerne ha en NORSK guild hvor medlemme blir å treffe på LAN og i forumet;) Jeg skal definitivt ha en Blood Elf Priest, og skal bli beste healer på den serveren som er så heldig og får meg:P Så kanskje hvis dette er aktuelt for dere... Blood Elf - Priest - Sco, pai, Sil eller Mimir Blir navnet, liker korte og enkle navn
Poor Leno Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Kan ikke guildet hete Hardware.no elns?
Poor Leno Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Det heter Hordware 7488078[/snapback] Haha! I got that! :!:
KeyanZa Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 hvilken lvl er dere på no? hva heter guilden? har guilden hjemmeside eller ventrillo/teamspeak? lurer på å migrere min tauren druid lvl 60 over til dere, gøy å spille med mange norske
anders-j Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 er lvl 1 atm xD rerolla hunter siden jeg har en warrior fra før.
Gjest medlem-77217 Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Jeg rerolla hunter jeg og Morsom klasse. Bra grindeklasse. Men hvorfor er ingen på? Har nesten alle, men ingen er på!
Neautiful Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 (endret) For å gjøre det mer oversiktlig for meg og ikke minst andre, tok jeg like godt å skrev opp de som har meldt seg på i mellomtida. fuckoffs - "Frontflip" UD RogueFagerhaug - "Fagerhaug" Tauren Warrior TomFu - "Tomrik" UD Mage Ligtningwolf - "Spismegnå" Tauren Druid 2rst1 - "Nissejon" Tauren Warrior Toranv - "Grawr" Tauren Shaman antena-the-orc - "Myteryo" kalken - "Kalken" Orc Shaman allon - "Alliona" Troll Priest jajafon11 - "Sappern" UD Rogue pydi - "Ferint" UD priest Veta - "Individ" Tauren Hunter lilleslem - "Pasen" Undead Warlock SnusHanen - "Morbind" UD Mage snoopg - "Douie" Orc Warrior Termometer - "Ibiza" Orc Shaman CalyCreature - "Rastlaus" UD Priest kenny - "Kjeft" Tauren Hunter Glasgrekar - "Wizlock" UD Warlock Nye: Filom - "Zerh" UD mage KristianG - "Nakro" Troll Warrior RostaD - "Rostad" Troll Hunter andrenilsen - "Sarcoex" -Ukjent- anders-j - "Liit" Hunter Neautiful - "Rative" Tauren Hunter Poor Leno - "Poorleno" Gnome Warrior (Dette er Alliance og ikke Horde) lordarild - "BlackAx" Orc Hunter Lasse000 - "Sco / pai / Sil / Mimir" Blood Elf Priest (venter til TBC) Edit: Lagde quote. Si fra om evt. skriveleif eller feil Endret 15. desember 2006 av Neautiful
Amored Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Det kunne jeg tenke meg ja, men jeg har problemer med PCen virker det som. Når jeg har installert WoW, og begynner med patching og sånn, så kommer det error
BMW M3 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Skrevet 15. desember 2006 Ja, sorry for at jeg ikke har vært på, har egentlig sluttaog tilogmed slettet spillet, men skal komme tilbake nå da interressen har tatt seg opp! Snakkes seinere, er på veit ut, skal på kino
anders-j Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 For å gjøre det mer oversiktlig for meg og ikke minst andre, tok jeg like godt å skrev opp de som har meldt seg på i mellomtida. fuckoffs - "Frontflip" UD RogueFagerhaug - "Fagerhaug" Tauren Warrior TomFu - "Tomrik" UD Mage Ligtningwolf - "Spismegnå" Tauren Druid 2rst1 - "Nissejon" Tauren Warrior Toranv - "Grawr" Tauren Shaman antena-the-orc - "Myteryo" kalken - "Kalken" Orc Shaman allon - "Alliona" Troll Priest jajafon11 - "Sappern" UD Rogue pydi - "Ferint" UD priest Veta - "Individ" Tauren Hunter lilleslem - "Pasen" Undead Warlock SnusHanen - "Morbind" UD Mage snoopg - "Douie" Orc Warrior Termometer - "Ibiza" Orc Shaman CalyCreature - "Rastlaus" UD Priest kenny - "Kjeft" Tauren Hunter Glasgrekar - "Wizlock" UD Warlock Nye: Filom - "Zerh" UD mage KristianG - "Nakro" Troll Warrior RostaD - "Rostad" Troll Hunter andrenilsen - "Sarcoex" -Ukjent- anders-j - "Holypwner" Rogue Neautiful - "Rative" Tauren Hunter Poor Leno - "Poorleno" Gnome Warrior (Dette er Alliance og ikke Horde) lordarild - "BlackAx" Orc Hunter Lasse000 - "Sco / pai / Sil / Mimir" Blood Elf Priest (venter til TBC) Edit: Lagde quote. Si fra om evt. skriveleif eller feil 7510295[/snapback] Rerolla Rogue i går xD sorry for all rerollinga, men er lvl 11 nå og har tenkt å fortsette på den
BMW M3 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 (endret) Hva kaller du deg? Og folkens, logg dere på slik at jeg får invitert alle til guildet Endret 17. desember 2006 av fuckoffs
anders-j Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Hva kaller du deg?Og folkens, logg dere på slik at jeg får invitert alle til guildet 7520241[/snapback] Holypwner - som det står i quoten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå