Instict Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Nå er det jo faktisk blitt såpass mange at du kan sortere folka i classer? Og så oppdatere med "Høyest-Lavest level" for oss som ikke har tilgang til wow på dette tidspunkt:)
BMW M3 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Da er guildet laget og navnet ble "HordeWare" Håper enda fler blir med! Til nå er vi ca 20 stykker og vi har det riktig hyggelig, så bare kom, selv om du ikke fåt spilt så veldig mye
stigos3000 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 zomg , ken i join? Mekker en character der neste gang jeg kjeder meg jeg =)
Filom Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Kommer til å lage meg en UD mage i løpet av morgendagen, den skal hete "Zerh"
BMW M3 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Nå er det jo faktisk blitt såpass mange at du kan sortere folka i classer?Og så oppdatere med "Høyest-Lavest level" for oss som ikke har tilgang til wow på dette tidspunkt:) 7425120[/snapback] Det skal jeg få fått til i løpet av i morgen ettermidagg
.tomf Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Her er vår kule tabard, designet by Wizlock(Glasgrekar).
BMW M3 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Nå er det jo faktisk blitt såpass mange at du kan sortere folka i classer?Og så oppdatere med "Høyest-Lavest level" for oss som ikke har tilgang til wow på dette tidspunkt:) 7425120[/snapback] Fant ut nå at det ville blitt litt for my og oppdatere nå i starten. Får heller ta det litt seinere. Kan heller fortelle dere hvem som er høyest lvl, og det er TomFu, han har "Tomrik" en UD warrior på lvl 15 nå, dette er høyeste, så kommer de andre tett under
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Blir bra dette Skal nok spille litt i kveld! Håper å få kjørt deadmines et par ganger veldig snart
BMW M3 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Deadmines? Blir nok mest RFC og WC. Er jo horde vettu Skal ha guild runs til RFC i kveld i alle fall
wizardos Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 (endret) Blir med på dette jeg å kakemonster - UD lock! Endret 5. desember 2006 av wizardos
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 hordeware does westfall! 7428617[/snapback] hehe Det jeg tenkte og
BMW M3 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Jeg vil oppfordre all som har laget en char/planer om å lage en, logge på nå slik at jeg kan invite dere til guildet, alt blir enklere hvis vi får alle inn i guildet Ellers regner jeg med at det blir et par RFC runs i kveld om nok er pålogget
snoopg Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg vil oppfordre all som har laget en char/planer om å lage en, logge på nå slik at jeg kan invite dere til guildet, alt blir enklere hvis vi får alle inn i guildet Ellers regner jeg med at det blir et par RFC runs i kveld om nok er pålogget 7431068[/snapback] skulle gjerne vært der, men madamen kommer, og må ha litt kvalitetstid
BMW M3 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 De som ikke har fått invite til guildet bare whisper meg så inviter jeg deg...
BMW M3 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Jeg vil oppfordre all som har laget en char/planer om å lage en, logge på nå slik at jeg kan invite dere til guildet, alt blir enklere hvis vi får alle inn i guildet Ellers regner jeg med at det blir et par RFC runs i kveld om nok er pålogget 7431068[/snapback] skulle gjerne vært der, men madamen kommer, og må ha litt kvalitetstid 7431416[/snapback] Fått laget deg en nå eller? Høyeste lvl nå er 16, bare å lage en char og whispere meg "Frontflip" in-game så skal du få invite til guildet
SnusHanen Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 logget meg akkurat inn jeg,men så deg ikke Fuckoffs..
Minus Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 En svensk kompis av meg spurte om vi skulle starte en horde character sammen, han valgte Spinebreaker, og i dag søkte jeg på nettopp spinebreaker. Nakro - Troll Warrior @ lvl 2 x)
Veta Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Må nok "melde meg ut" her. Orker bare ikke å ta de 20 første levlene en gang til! Sorry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå