Gå til innhold

Gain! Gator er på krigsstien så det holder..

Anbefalte innlegg

Skrevet

DivX 5.02 Pro ja.. skapte problemer hos meg også. Da jeg kjørte Ad-aware så sluttet kodeken å fungere..

Så fant jeg denne tråden på forumet på doom9.org og har ikke sett han gator på lenge.. :smile:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis noen absolutt må ha Gator-programvare for at f.eks DivX5 codec skal fungere kan en jo alltids installere TinyPersonalFirewall eller ZoneAlarm og sperre programmet fra å aksessere nettet. Blir i det minste kvidt irriterende pop-up.... men det tar jo fortsatt ressurser da.

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-19 18:29, skrev havegg:

DivX 5.02 Pro ja.. skapte problemer hos meg også. Da jeg kjørte Ad-aware så sluttet kodeken å fungere..

Fungerte fin med meg. Men jeg har nimo pack innstallert også.

Skrevet

SirHartge;

Hmm.. Da jeg fjernet alt Ad-aware fant, så sluttet DivX-kodeken å fungere. Vet ikke med deg, men jeg tror grunnen var denne;

Alternatively you can use AdAware (http://www.lavasoft.de) which will locate

the new registry keys and programs and offer to remove them. Make sure you don't remove

the Gator key:HKEY_CLASSES_ROOTclsid{21ffb6c0-0da1-11d5-a9d5-00500413153c}

or the codec will no longer work.

PS. Jeg bruker også nyeste NimoPack (inkl. DivX 5.02 Pro) nå. Da blir ikke Gator lagt inn tror jeg!

[ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-11-19 22:06 ]

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-19 21:59, skrev havegg:

Alternatively you can use AdAware (http://www.lavasoft.de) which will locate

the new registry keys and programs and offer to remove them.
Make sure you don't remove

the Gator key:HKEY_CLASSES_ROOTclsid{21ffb6c0-0da1-11d5-a9d5-00500413153c}

or the codec will no longer work.

Okei. Jeg fjerna vertfall alle registeroppføringer fra gator og annnet dritt. Men kanskje maskina mi er 1337 og hax0ra litt :grin:

Skrevet

Hvordan vet du at kodeken fungerer? Du har sikkert DivX 3 og 4 installert i tillegg..

Hos meg forsvant derimot alle DivX5-alternativer i Gordian Knot når jeg skulle rippe DVD-er, så jeg vet at min kodek "forsvant".

Men nok om det, maskinen din er sikkert 1337 uansett, SirHartge.. :smile:

Skrevet

Om ikke alle er klar over dette så er Gain det samme som Gator! Det er Gator company som også lager Gain! Gain er det som kommer med reklamesnutter på maskinen din! Den tar mye ressurser, men det er ikke så lett å bli kvitt dette programmet uten at de programmene det fulgte med slutter å fungere! Jeg rensket registeret for alt som hadde ordene Gator og Gain! Tror alt fungerte etter dette! GMT.exe var ikke under processes etter dette.

Problemet med bl.a. DivX 5.02 Pro er at man ikke kan svare nei, på spøsmålet om man ønsker Gain/Gator installert, for da får man ikke installert DivX 5.02 Pro! Som noen var inne på over, kan man deriom installere den versjonen som ikke inneholder Gain/Gator!

Jeg ble så forbanne en gang at jeg sendte mail til Gator company og forlanget at de forklarte meg hvordan jeg kunne bli kvitt møkkasoftwaren! Første mail fikk jeg automatisk svar på: Det var ikke sikkert at de ville svare på den mailen. Den inneholdt så mye "bad language". Neste mail var litt høffelig, den svarte de på! De sa at det ikke var mulig at den var blitt installert uten mitt samtykke! Og så fikk jeg en link til en intenettside som detektet om det var Gain/Gator software installert på min maskin eller software. Da hadde jeg nettop fjernet alt fra registeret, jeg fikk opp at jeg ikke hadde noe Gain/Gator software installert.

Jeg prøvde å forklare til Gain/Gator at jeg ikke hadde bruk for reklame fra statene, men de ville ikke forklare hvordan jeg kunne bli kvitt driten. Det ligger jo ingenting under add remove program.

Hvorfor tok ikke Al'qaida Gain/Gator Company HQ'et? Det hadde vel aldri blitt savnet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...