Gaby Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Hei! Jeg har AVG 7.1 AntiVirus Free Editition. Men for noen dager siden fikk jeg melding om at "Your AVG 7.1 Free Edtition will be discontinued on 15. January 2007". Jeg klikka meg inn på Grisfofts sine hjemmesider og fant en ny versjon. AVG 7.5 AntiVirus plus Firewall. *link her* Jeg lurte egentlig bare på om det var å laste ned, eller om det koster penger. Hvis det koster penger, har noen noen bra forslag til andre bra gratis antivirusprogram jeg kan bruke? Mvh, Frode
Brian Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 (endret) avast skal være ganske bra, så du kan prøve den, eller bitdefender: Last ned bitdefender HER eller avast HER Endret 2. desember 2006 av Brian_N
qualbeen Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 det stemmer at avg7.1 skal "avlsuttes" 15.jan 07. Det betyr at etter den datoen vil ikke folk som bruker avg 7.1 kunne laste ned oppdatering til sitt program. Men, AVG 7.5 er gratis. Så det avg ønsker er rett og slett at folk skal oppgradere fra versjon 7.1 til 7.5. Hvorfor de bruker en såpass klønete måte å si det på aner jeg ikke, det ville vært mye smartere å bare sagt "ny versjon er ute, oppgrader her." Konklusjon: er du fornøyd med avg7.1, så last ned versjon 7.5. Som tidligere er alt gratis
V-by Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 siden det allerede er en post om AVG... Finnes det en versjon til 64bits Vista? står på siden at den er klar for vista, men under installasjonen får jeg bare beskjed om at den ikke støtter 64bits windows...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå