sokkhue Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Hei, jeg har litt lyst til å mode xbox'n min nå,.. er vell litt seint men mer eller mindre på gøy ^^ Kunne noen ha funnet en chip til under 500 kr til meg? har litt problemer å finne selv, har heller ikke noe særlig peiling på hvilket type chip så det er ikke så farlig Mener jeg har v. 1.4 visst det spiller noen rolle.
cossiemk1 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 http://www.mobilbutikken.com/product_info....products_id=647 Men anbefaler at du bruker noen som KAN det når den skal monteres
Ghaundan Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 www.modnet.no har også, aner ikke hvilke som er bra, eller hvilken jeg har. Dog, det er vits. hovedgrunnen til å modde er jo så og si xbox media center
Nastro Azzurro Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 kjøp en chip til 100 kr. Er ingen vits med dyrere. Innstallerte selv den billigste chippen jeg fant, og den funket utmerket. Media center på xboxen er helt genialt
RRhoads Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 kjøp en chip til 100 kr. Er ingen vits med dyrere. Innstallerte selv den billigste chippen jeg fant, og den funket utmerket. Media center på xboxen er helt genialt 7410067[/snapback] Hvis man spiller litt online, er det greit å ha en som man switche mellom to bios
sokkhue Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Bestilte den Weedman linka Står ikke noe om den er på lager eller ikke da , jeg finner det i allefall ikke.. men men..
texaco Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 dyre= plass til mange bioser, fancy funksjoner som selvoppretting hvis biosen blir flashet feil, støtte for små displayer. billige=plass til 1-2 bioser Det er biosen som muligjør hva man kan gjøre .. Mediacenter på xboxen er genialt!
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Du skulle ha softmodda xboxen, da slipper du å ta sjansen med å lodde chippen feil nedi boksen, og øydeleggja den.
sokkhue Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Kan man med DUOX 2 legge backup av spill inn på en hdd? xO For det funker vell å sette inn en 200 GB's hdd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå