TRS Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Finnes det en limit her? Har 80+ auksjoner gående på en char nå og har mer som skal ut før prisene kræsjer helt med BC. Lurer da på om det er noen max slik at jeg må spre det ut over flere chars, eller om jeg kan holde det på 1, noe som for min del er lettere å holde styr på.
henrik_s Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Har en vag anelse om at psilocybe kan hjelpe deg ...
ugotabanana Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jeg har hatt rundt 300 Auksjoner gående på samme tidspunkt & karakter, nada problem. Endret 2. desember 2006 av brutti
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Eneste problemet er når auksjonene er ferdig ~ (MASSE post)
TRS Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 (endret) Joda, men (forhåpentligvis) også mye gull Endret 2. desember 2006 av TRS
Fedje Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Det koster jo en del å legge ut ting til auksjon og da...
Loeve Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Eneste problemet er når auksjonene er ferdig ~ (MASSE post) 7405301[/snapback] Open all-knappen er fin :>
SnusHanen Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Har en vag anelse om at psilocybe kan hjelpe deg ... 7405024[/snapback] Ser ut som han sover godt ennå Men tror ikke det er no limit. Blir som en sa her, bare en stappa full Mail boks
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Hehe. Her er vel det meste jeg har hatt oppe på AH i en omgang, vanligvis ligger det mellom 3-400. Selv bruker jeg en addon som heter MailCollector for å flytte ting fra mailbox til inventory (bare lag en liten macro med /mc og klikk.. det går betraktelig kjappere enn "open all" på toppen). Minor run speed på boots hjelper også.
TRS Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Såpass ja, da tror jeg at jeg skal klare meg ganske "ok" Hopper mail collector over COD mail? Har ikke fått noen scammer cod's enda, men vil ikke risikere det når jeg skal legge ut såpass mye til auksjon, mulig jeg er paranoid, men still. Angående hva det koster å legge ting til auksjon, så er det for det meste enchanter materialer, som ikke koster et rødt øre å legge opp, så det er ikke så farlig.
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jepp, MC skipper COD. I og med at jeg er såpass kjent på serveren, får jeg en del brødbiter til 500g og sånt. De blir liggende igjen når alt annet er hentet ut, så går jeg inn manuelt og returnerer dem.
TRS Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 (endret) Sjekket den opp nå (noe jeg forøvrig også kunne gjort før jeg spurte, men men), og ser den kan samle inn kun "AH mail" om man vil, som er ganske handy. Tror jeg skal gi denne et forsøk. Takker for tipset. Endret 2. desember 2006 av TRS
Coaxmetal Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Finnes det en limit her?Har 80+ auksjoner gående på en char nå og har mer som skal ut før prisene kræsjer helt med BC. Lurer da på om det er noen max slik at jeg må spre det ut over flere chars, eller om jeg kan holde det på 1, noe som for min del er lettere å holde styr på. 7404924[/snapback] Jeg tror ikke prisene krasher med tbc. Grunnet inflasjon (folk har fått 3k bare fra å levle fra 60-70 uten grinding lizm) vil enkelte items stige betraktelig i verdi.
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg tror ikke prisene krasher med tbc. Grunnet inflasjon (folk har fått 3k bare fra å levle fra 60-70 uten grinding lizm) vil enkelte items stige betraktelig i verdi. 7406369[/snapback] Jepp, det er det jeg spekulerer litt i. Folk kommer antageligvis til å ha en del mer penger mellom fingrene, og en del kommer antageligvis til å lage en shaman/paladin-alt. Har en del fjonge og sjeldne blues liggende i banken til det skjer.
TRS Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 (endret) Joda, en del utstyr vil kanskje beholde eller stige i verdi, tenker mest på materialer og slikt noe som ikke blir noe videre brukt etter 60, deriblant en del medium-høy lvl enchanter ting. Kjøpte selv 10 arcane crystal igår for 12g stk, en som mende de og kom til å synke i pris, men disse stiger nok da man kan disenchante de til arcane dust, som trengs til en pen +120 agi og mer speed i x antall sekunder-enchant Endret 2. desember 2006 av TRS
Ildflue Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Hehe. Her er vel det meste jeg har hatt oppe på AH i en omgang, vanligvis ligger det mellom 3-400. Selv bruker jeg en addon som heter MailCollector for å flytte ting fra mailbox til inventory (bare lag en liten macro med /mc og klikk.. det går betraktelig kjappere enn "open all" på toppen). Minor run speed på boots hjelper også. 7405961[/snapback] that made my day ^^
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Kjøpte selv 10 arcane crystal igår for 12g stk, en som mende de og kom til å synke i pris, men disse stiger nok da man kan disenchante de til arcane dust, som trengs til en pen +120 agi og mer speed i x antall sekunder-enchant 7406566[/snapback] Har lest at arcane crystals kommer til å droppe betraktelig oftere i Outland. Var inne på tanken selv, men syns det blir litt for risky.. har man spilt en del, vet man jo hva som skjedde med black diamonds og pristine black diamonds. Før gikk de for svimlende summer, nå går black for 5-50s og pristine for 50s-1g. tomas: har over 40 dager /played på AH-charen, kunne sikkert spart noen timer med den enchanten.
FredrikFtw Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Tør jeg spørre om /played på dine andre characters?
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Rundt 40 på warlocken, 20 på rogue og priest, 15 på warrior og resten er et sted mellom 12-15.
brillan Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Eh, tar ikke så lang tid å lage auksjoner at du får høy /played Eller misforstod jeg noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå