maZe-- Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hei, jeg lurer på hva dere synes om siden min. Jeg har laget mange sider nå og vil lage min egen personlige side. Der skal være blogg, gjestebok, portefølje og CV'n min. Hvilket førsteintrykk får dere? Bilde av siden
Ståle Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Likte ikke gråfargen, men ellers var siden helt grei. Blått og hvitt og rødt i en fin kombinasjon. Fin header
gimme Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Den var ikke så verst da... Men kunne kanskje sprita opp gråfargen og litt sånn
maZe-- Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 tenkte på det med gråfargen når jeg laget det. skal se på det i morgen
-Teddy- Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Spinkel meny, denne må være bedre markert / større. Gjør noe mer utav den. Virker halvfjort med de to bildene i header som er omtrentlig symmetriske om Y, men bare halvveis. Sett de heller sammen eller gjør noe annet. "boxy" design, spesielt gråfargen bidrar til dette. Tror denne siden hadde gjort seg bedre med "Web 2.0" design om man kan kalle det det.
maZe-- Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Det er det jeg skal lage det som, "Web 2.0". Gråfargen skal fikses på.
maZe-- Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Har oppdatert designet en del. Synes det blir mer "liv" i det nå. Hva synes dere? *UPDATE*
Ståle Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Nå var det litt for svart xD Menyen var bedre, og refleksjonen i headeren. Men jeg likte bare ikke den lysere røde streken. Så litt unaturlig ut helt ut mot sidene =/
Haraldson Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Header og meny ble mye bedre, men kontrasten menyen lagde ble altfor stor.
-Teddy- Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Runde kanter på alt og heller en svær dropshadow og veldig lys grå bakgrunn på sidebar gjør seg om du skal gå "Full 2.0". Personlig syns jeg mye av dette "Web 2.0" greiene blir litt for teletubbie, men jeg tror denne siden ville gjort seg som det om du ikke gjør andre store grep.
-Teddy- Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Det er kort sagt ajax, kompabilitet, nett-samfunn, interaktivitet med brukerne, runde former og ulike typer media (Som video). http://en.wikipedia.org/wiki/Web_2.0 Endret 3. desember 2006 av -Teddy-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå