Sollid Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg har spilt Gothic 3 i en uke men finner ikke ut hvordan jeg lærer meg magi.
elf_man Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg har spilt Gothic 3 i en uke men finner ikke ut hvordan jeg lærer meg magi. 7401103[/snapback] Manualen til spillet er din venn. Selvfølgelig, har du lastet ned spillet blir det litt vanskeligere. Men det er jo rett logisk, skaff deg Ancient Knowledge, litt sånn som i de aller fleste RPG'er
Mads-b Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 De små "shrines"sakene vil lære deg spells om du ber om "mastery over fire" o.l
Sollid Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Takk fant det ut i går. Leste guiden en gang til. Ellers takk!!!!
pal.carlsen Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hvor kan man egentlig lære anchent knowledege ? Jeg finner ingen læremestere som kan lære det bort, og nå synes jeg det er på tide. Er 15 lvl og ville egentlig lagen en mage men med 10 AK blir det litt lite fres :!:
LarsEL Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Hvor kan man egentlig lære anchent knowledege ? Jeg finner ingen læremestere som kan lære det bort, og nå synes jeg det er på tide. Er 15 lvl og ville egentlig lagen en mage men med 10 AK blir det litt lite fres :!: 7458788[/snapback] Der er mange som kan lære deg AK. I rebel campene finnes det fire mages som lærer deg det. Ellers er det bare å se etter NPCer i robes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå