TanNKreM Skrevet 17. november 2002 Skrevet 17. november 2002 Jeg har akkurat kjøpt nytt hk. (Abit KD7-RAID) Når jeg nå skal spille spill, så kommer det opp at "minnet ikke kunne være read". Jeg har kjørt memtest-testen, fra memtest86.com, men fikk ingen feil. Er det da noe galt med HK'et? (Ps. Kan en hardisk med -1bein funkere like fint?)
FooKer Skrevet 17. november 2002 Skrevet 17. november 2002 Er nok noe i windowsen din som gjør det. Har du installert drivere til hovedkortet? (følger med en cd til hk) Er det kun ett spill som lager tull eller alle? Du kan evnt. prøve å reinstallere windows og spillet.
Snask Skrevet 17. november 2002 Skrevet 17. november 2002 slike feil kommer som oftest når du mangler en eller annen komponent eller driver som programmet du starter trenger.
TanNKreM Skrevet 17. november 2002 Forfatter Skrevet 17. november 2002 Det gjelder kun WC3 faktisk, men windows media player fungerer heller ikke... Jeg har prøvd å reinstallere windows 2ganger, samme feilen skjer :sad: (Har lagt inn drivere til alt jeg trenger på hk'et mitt også.) [ Denne Melding var redigert av: TanNKreM på 2002-11-17 15:38 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå