( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Det er bra, da er du med i gjengen Var selv litt lukket inni skapet under GBA-tiden... Er nå kommet ut fo'real :!: 7405363[/snapback] Jeg var også i skapet under GBA-tiden. Spilte og elsket Pokemon silver, men det var ikke snakk om at jeg skulle ha meg pokemon til GBA. Til slutt sprakk jeg og kjøpte meg Pokemon Ruby 7405384[/snapback] Ah, prikk lik min egen historie. Jeg for min del skaffet meg emulator til Emerald, flott spill
Bear^ Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Pokemon Wii er noe jeg ikke engang kommer til å tenke på å kjøpe. Hører jeg "Pikachu, Pikachu" noe mer nå blir en eller annen å ende 6 fot under. Argh på barneskolen før, faktisk nesten 8 år siden nå, var det eneste jeg hørte i gangene fra små pokemon frelste unger "pikachu pikachu". ARGH! Måtte bare få det ut, er tidlig på morran og sinne da er ikke bra for resten av dagen
Suburbian Hero Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg fikk litt lyst på dette spillet, NÅ!
Vitamin Bjørn Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Husker jo Resident Evil på GC.. det var jo helt sjokkerende for alle. Kunne godt tenkt meg et RE spill til Wii.. det hadde vært fett! likt aimingsystem som på Red Steel. Endret 2. desember 2006 av Sjokoladekake
Matsini Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Husker jo Resident Evil på GC.. det var jo helt sjokkerende for alle. Kunne godt tenkt meg et RE spill til Wii..det hadde vært fett! likt aimingsystem som på Red Steel. 7405958[/snapback] Kommer et RE spill til Wii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå