kimenge Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 (endret) Hei Jeg har bestilt meg http://www.mymobilewatch.com Lurer på om noen har hørt noe om dette produktet? Snakket nettopp med de som lager klokken i Australia, og de sa at den blir sendt ut neste onsdag med fedex til meg. De sa at den ville fungere fint i Norge, og at de tilpasset ladere osv i forhold til hvilke land klokken skulle. Den støtter også 900/1800 og 1900 nettverk, så er jo ikke noe som tilsier at den ikke vil fungere i Norge. Så det var en omtale på dingz.no om klokken for en stund tilbake, men nå som de har startet og sende ut klokkene synes jeg det var verdt og teste ut. hehe. Er jo ikke akkurat mange som har denne, så de nærværende kommer sikkert til og begynne og lure når det ringer i klokken. hehe. Endret 30. november 2006 av kimenge
mkon Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 hehe, nerdete gadget:P Si ifra da du får den da, hvordan den funker osv
kimenge Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Det skal jeg gjøre vettu. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå