Gå til innhold

Mulig å returnere lydkort? Kjøpt hos netshop


Anbefalte innlegg

Hei

 

For noen dager siden kjøpte jeg et Creative X-FI Xtreme Audio lydkort, som jeg ble annbefalt her på forumet, men etter å ha lest endel i ettertid, ser det ut som det var et dårlig valg og at jeg burde gått for XtremeMusic istedet, hva er egentlig forskjellen? Og er det mulig å returnere lydkortet, ved bruk av angrefrist eller noe? Har fortsatt esken den ble levert i. Lydkortet sitter i pcen foresten, og forklar gjerne også hva forskjellen er på disse to lydkortene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

For noen dager siden kjøpte jeg et Creative X-FI Xtreme Audio lydkort, som jeg ble annbefalt her på forumet, men etter å ha lest endel i ettertid, ser det ut som det var et dårlig valg og at jeg burde gått for XtremeMusic istedet, hva er egentlig forskjellen? Og er det mulig å returnere lydkortet, ved bruk av angrefrist eller noe? Har fortsatt esken den ble levert i. Lydkortet sitter i pcen foresten, og forklar gjerne også hva forskjellen er på disse to lydkortene.

7397238[/snapback]

Nå som prisen har sunket såpass på Extrememusic, så ville jeg nok tatt det istedenfor ja. (uten at jeg skal si altfor mye om forksjellene)

 

Uansett.

 

Du har alltid 14 dagers retturrett Uansett grunn på ALLE nettbutikker i Norge. (norsk lov)

Og bare du sender kortet i samme orgianle embalasje (med antistatisk pose), så tviler jeg på at det blir noen form for problemer. (selv om du har testet produktet i PCen)

Du har også full rett på pengene igjen, så du kan om du vil, kjøpe fra andre nettsteder. :)

 

:yes:

Lenke til kommentar

Fint, for ser ut som jeg har tabbet meg ut litt her :p Men en slik antistatisk pose, hvor kan jeg få det? Jeg har bare selve pappesken. :)

 

Takker for kjapt svar.

 

Edit: Glem det, hadde fortsatt den posen som jeg fikk den i :)

 

Forresten, gjelder de 14 dagene fra da jeg bestillte den, eller fra da jeg mottok den?

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Fint, for ser ut som jeg har tabbet meg ut litt her :p Men en slik antistatisk pose, hvor kan jeg få det? Jeg har bare selve pappesken. :)

 

Takker for kjapt svar.

 

Edit: Glem det, hadde fortsatt den posen som jeg fikk den i :)

 

Forresten, gjelder de 14 dagene fra da jeg bestillte den, eller fra da jeg mottok den?

7397291[/snapback]

 

Det er 14 dager fra du mottok varen. ;)

 

Mvh

MajorP

Lenke til kommentar
Da er det avklart, men jeg må vel betale frakt tilbake osv, og hvordan gjøres dette? Må jeg gi beskjed til netshop?

 

Og det viktigste av alt :) Er det noen vesentlig forskjell på disse 2 kortene? Er det virkelig verdt alt maset.

7400660[/snapback]

 

Du må ta kontakt med netshop å fortelle at du vil benytte deg av angreretten. De vil deretter fortelle deg hva som skjer videre. Du må nok betale returfrakt.

Lenke til kommentar
Da er det avklart, men jeg må vel betale frakt tilbake osv, og hvordan gjøres dette? Må jeg gi beskjed til netshop?

 

Og det viktigste av alt :) Er det noen vesentlig forskjell på disse 2 kortene? Er det virkelig verdt alt maset.

7400660[/snapback]

 

Du må ta kontakt med netshop å fortelle at du vil benytte deg av angreretten. De vil deretter fortelle deg hva som skjer videre. Du må nok betale returfrakt.

7400696[/snapback]

Jepp, du vil da også antageligvis få et eller annet returnummer elns, ville jeg tro.. '

Det sakl være 14 dager fra du mottar produktet til du kontakter dem og ønsker å benytte angrerettetn. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...