Opelen Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 (endret) Hei Lurer på om noen kan svare meg på hva som er diagnosen hvos lambasonden er dårlig på en Opel Vectra B 97 model 1,8. Har nemlig i lengre tid slitt med at bilen ikke starter med en gang når den en kald ved normale vår, sommer og høstemperaturer. Når det er kaldt dvs . frostgrader så starter den derimot med en gang. Det som skjer er at jeg må kjøre startmotoren i flere sekunder før den starter og deretter lyser den gule lampen på instrumentpanelet. Etter at den er kjørt varm så stopper jeg motoren for deretter å starte igjen og så er alt greit. Hva kan dette være mon tro..? Opelen Endret 30. november 2006 av Opelen
LiamH Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Har du fått lest av feilkode? Tar 2 min. på merkeverkstedet, så hvis du er usikker på om lamdasonden er i orden, er det å anbefale, istedet for å gjette...
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Med feilkoden er det lettere å komme igang med målrettet feilsøking, i stedet for tilfeldig. Kan også være en def. temp-føler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå