Gå til innhold

Trådløs mic til pc....noen forslag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes slikt utstyr, bl.a her: http://www.impact-europe.com/

Men det koster skjorta, og litt til.....

 

Aj, var kanskje litt for rask der! De viser ingen slike produkter akkurat nå. :sad:

Men de har slikt til salgs, til en styggelig pris! Vær forberedt på å betale mellom 5´ og 10` for greiene.

Forhåpentligvis finnes det billigere utstyr, men jeg vet ikke hvor!

 

[ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-11-17 00:08 ]

Lenke til kommentar

Hehe...

 

Olga i nabohuset sjekker E-mailen, og hører med ett:

 

"Oh yeah baby, take that shirt off, oh yeahh.."

 

Olga: ?!?? (skrur opp lyden..)

 

"Oh baby call my number! xx xx xx xx

 

Olga hiver seg på telefonen: "Hallo baby, jeg sjekket nummeret ditt i katalogen.. vær klar, for denne lekne jenta på femti vil ri deg inn!! *løper*

 

Ville gjort seg som stripe i Pondus :grin:

 

 

Seriøst, vær forsitig med billig trådløst utstyr. Betaler du lite, er sikkerheten deretter. Husker storyen om de tastaturene som lekket signaler til naboen langt unna? De hadde visst frekvensvelger som eneste sikkerhet. Andre trådløse har kryptert signal. Ikke regn med noe slikt fra en billig trådløs mic, og ta med i regningen at omtrent annenhver Nordmann har kortbølgeradio.. :grin:

Lenke til kommentar

Hei :smile:

 

Jøss!! Akkurat DET hadde jeg ikke vurdert så nøye....

Vel,,du har et godt point der..hehe :grin:

 

Må bare si med en gang at jeg hadde en god latter da jeg så for meg den Pondus stripa du beskrev..hahaha :wink:

 

Nei,,man må vel legge i noen Pesetas for å få kvalitet og sikkerhet :sad:

 

*Sukk* Det var DET Radeon9700 kortet jeg hadde så lyst på :sad:

Lenke til kommentar

Okay, det billigste jeg har funnet så langt:

 

http://www.directdistributionsales.com/itm00648.htm

 

Prisen er bare $96.29 som blir NKR 688,61,- med dagens kurs. Merket er Vivenco, du har sikkert hørt om det. Du må plusse på moms da, men det blir uansett billig for en trådløs mic av det slaget.

 

Ellers vet jeg ikke helt hvor man finner slike Vivenco produkter i Norge, men jeg har lett litt og sett på andre merker, de kommer alle veldig nært eller over kr. 3000,- (i Norske webshops). Jeg fant ikke Vivenco, men se etter det merket og du skal kunne finne en trådløs til overkommelig pris for vanlig bruk, håper jeg.

 

Ellers vil det nesten garantert komme headsets med Bluetooth overføring, det er bare DØMT til å komme før eller siden! :smile: Jeg tør garantere at vi snart vil se MS Sidewinder Gamevoice med Bluetooth trådløs overføring. Til en adskillig hyggeligere pris.

Lenke til kommentar

Hei :smile:

 

Takker så mye for hjelpen!!

Hadde et håp ei stund om at Gamevoice`n ble levert med trådløs,men får vel vente litt på DET :wink:

 

Skal sjekke hvor jeg kan få tak på det merket du tipset om :smile:

 

Ble faktisk litt forbaust da jeg ikke fant noen headset basert på Bluetooth teknologien.

 

Takker så mye igjen for god hjelp :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...