DementedAlbino Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Lurer på om der er noen forskjell på selve buzzerne i buzz spillene. Dersom det er forskjell, hvilken versjon av disse bør en da gå for?
DementedAlbino Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Jeg tenker da spesielt på det siste buzz spillet, jungel. Er buzzerne de samme på dette spillet som på de andre?
WangenPs3 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Med buzzerne så tenker du på selve "kontrollene"? Isåfall så er disse like ja uansett hvilke du kjøper. Når det kommer til spill så er det 4 forskjellige: - Buzz: Music Quiz - Buzz: The Big Quiz - Buzz: Jungel Quiz (dette er en barnevennlig versjon) - Buzz: Sports Quiz
Tafsen Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Kvifor må du velge kva for ei buzzer du har i byrjinga Sports Quiz då?
Slikape Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Fordi du kan ved å ringe et hemlig nummer som bare rike, kule folk vet om, få bestilt en pimpa buzzer med dyre stener og eksklusivt materiale. neida sorry, vet ikke. Men vil bare benytte anledningen (buzz) til å spørre om hvorfor reklamenmannen sier BÆZZ. så, tilbake til topic, hvorfor ber de deg om å velge hva slags buzzer du har hvis det bare finnes 1 type? Endret 7. desember 2006 av Darx
AlleDager Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Med buzzerne så tenker du på selve "kontrollene"? Isåfall så er disse like ja uansett hvilke du kjøper. Når det kommer til spill så er det 4 forskjellige: - Buzz: Music Quiz - Buzz: The Big Quiz - Buzz: Jungel Quiz (dette er en barnevennlig versjon) - Buzz: Sports Quiz 7391271[/snapback] HAr du prøvd dem?
cossiemk1 Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Jeg har alle buzz spillene, og den eneste forskjellen på buzz`erne, er at de "gamle" har farget ring rundt knappene, og de "nye" har helfargede knapper... Altså ingen fysisk forskjell
Slikape Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Jeg har alle buzz spillene, og den eneste forskjellen på buzz`erne, er at de "gamle" har farget ring rundt knappene, og de "nye" har helfargede knapper... Altså ingen fysisk forskjell 7466664[/snapback] da er det rart man får et valg med å velge hva slags buzzer man har
cossiemk1 Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Ja, det synes jeg også... Men jeg har ikke funnet noen annen forskjell, har "gamle" typen buzzere selv, og har testet med begge valgene på spillet, og det er ingen forskjell... Endret 10. desember 2006 av weedman
Guybrush Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Har tenkt på dette selv. Og skjønner heller ikke hvorfor man må velge? Mulig de har noen preview av hvordan knappene ser ut i spillet for å vise hvor du skal trykke? Noen som forresten vet hvordan man spiller med 8 stk i sport-quizen? Kan man bruke 8 buzzere samtidig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå