Gå til innhold

Hvor får jeg tak i Cubase

Superhuman

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Lurte på hvor jeg kan få tak i eller bestille den nye versjonen til cubase?. Hva er ca prisen?

Også interessert i lydkort. Er det noen som kan anbefale et godt lydkort? Skal bruke det til å spille inn live. Min 5 innganger.

Endret av Superhuman
Videoannonse
Annonse
Skrevet

cubase får du i de fleste musikk butikker. koster rundt 7000 for cubase 4 og rundt 4000 for studio versjonen. men de fleste musikk butikker har kun fått inn studio versjonen så vil du ha cubase 4 retail må du nesten bestille den på nett.

Skrevet

jupp det funker helt fint med studio versjonen. hvis du kun skal ta opp så editere og legge til compressor og liknende så funker den bra den. selv skal jeg gå for studio versjonen når jeg har penger.

Skrevet

Kan man mikse og legge til effekter og etter hvert brenne en demo i studioversjonen?

Hva er det som egentlig er den store forskjellen på de to versjonene?

• 3 uker senere...
Skrevet
Program er dyre :( Tror jeg heller går for mer trommeutstyr jeg :)

7532595[/snapback]

Ikke hvis du vet hvor du skal kjøpe. Jeg kjøpte adobe photoshop CS2 på gatemarked i Estland til 200 kr. :innocent:

Skrevet
Det er nok verre med steinbergprogrammer, man må ha usb-nøkkel.

7545695[/snapback]

men det følger med cubase 4 og slikt eller tar jeg feil? sx 3 og det der. men den usb nøkkelen er ikke dyr

Skrevet

7545695[/snapback]

men det følger med cubase 4 og slikt eller tar jeg feil? sx 3 og det der. men den usb nøkkelen er ikke dyr

7546875[/snapback]

Slikt kommer med programvaren du kjøper og må settes inn hver gang du bruker det, et helvetes plage. Har 2 andre programmer som jeg bruker mye av som krever slikt(ikke cubase) men stress når jeg må ta med bærbare min overalt og samtidig huske å ta med usb-nøklene hver gang.

Skrevet

7545695[/snapback]

7546875[/snapback]

Slikt kommer med programvaren du kjøper og må settes inn hver gang du bruker det, et helvetes plage. Har 2 andre programmer som jeg bruker mye av som krever slikt(ikke cubase) men stress når jeg må ta med bærbare min overalt og samtidig huske å ta med usb-nøklene hver gang.

7547560[/snapback]

Den kan være en helvetes plage, men tenk hvor mange som har ulovlig fått tak i Cubase? Tenk hvor mye mer de tjener ved dette? Er bare rettferdig etter min mening...

Skrevet

det kommer nesten alltid en crack eller noe. til nuendo og cubase ihvertfall. syns det er dumt og slikt. lastet ned piratkopi av ting før men har skjønt bedre nå og kjøper det jeg bruker og hater folk som laster ned

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...