Minus Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Hei, jeg har synsykt lyst på dette spillet, det virker så utrolig fett, men foreldrene mine vil ikke la meg kjøpe det fordi de mener at folk tar livet seg pga slike online spill, er det sant? 7380480[/snapback] Forskning vil støtte dine foreldre i at slike spill er skadelige for barn. Aldersgrensen på 18år er satt for å beskytte de under 18år for slike spill. Rollespill kan være et alternativ, forskning tyder ikke på rollespill med urealistisk vold (iforhold til dagens samfunn) som inneholder sverdfekting eller bueskyting kan virke negativt aggressivitet Jeg syntes det dukker opp bemerkelsverdig mange bekymringshistorier angående World of Warcraft og barn kontra andre spill - jeg vil ikke anbefale å kjøpe dette spillet på grunnlag av dette. 7434711[/snapback] Har spilt World of Warcraft i ett år nå, og har ikke enda prøvd å dra en Shadow Word: Pain, Fear, Mind Blast, Mind Flay på noen i virkeligheten. Har heller ikke dratt til kirkegården for å bringe døde tilbake til livet igjen.
jealei Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Hei, jeg har synsykt lyst på dette spillet, det virker så utrolig fett, men foreldrene mine vil ikke la meg kjøpe det fordi de mener at folk tar livet seg pga slike online spill, er det sant? 7380480[/snapback] Forskning vil støtte dine foreldre i at slike spill er skadelige for barn. Aldersgrensen på 18år er satt for å beskytte de under 18år for slike spill. Rollespill kan være et alternativ, forskning tyder ikke på rollespill med urealistisk vold (iforhold til dagens samfunn) som inneholder sverdfekting eller bueskyting kan virke negativt aggressivitet Jeg syntes det dukker opp bemerkelsverdig mange bekymringshistorier angående World of Warcraft og barn kontra andre spill - jeg vil ikke anbefale å kjøpe dette spillet på grunnlag av dette. 7434711[/snapback] Nå er det 16års grense på bf2142 da
Sti9nsky Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Nå er det 16års grense på bf2142 da 7436066[/snapback] Det er faktisk en grunn til at aldersgrensene blir satt. Det er ikke en politiker som prøver å være morsom som har bestemt dette. Selv vil jeg aldri la min sønn spille 16års-spill den gangen han blir 10-14 år gammel, med mindre det er "barnesperre" på de ift blod, gørr og banning. Vi får se hvordan spillene blir om 10-12 år. De er sikkert så realistiske at det blir skummelt ... Gleder meg ... hehe
SWAT dude... Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-5327497459334792260 Addicted to EPIX. En veldig god forelesning om MMO's og WoW som sier veldig mye om hvor missforstått gaming er.
Camper_killer Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Ved å skjerme ett barn for all vold, vil barnet til slutt bare bli en stor bortkjemt pyse og pingle.
Campin Carl Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 det også gjør at barnet aldri lærer seg og ta små sjangser, jeg var veldig pinglete men det har løst seg opp siden jeg har begynte spille . jeg har begynt ta mer sjangser der i virkeligheten men det er kun små sjangser som det er verdt og satse på. jeg lar utløp for min aggresivitet i spill istedet for på folk dessuten er det lurt hvis du går på fritidsaktivitet samtidig slik at du får en avveksling en gang i uken faktisk, slik er det da med alle spill egentlig. Mvh Campin Carl ILFTKYS!
IntelAmdAti Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Ved å skjerme ett barn for all vold, vil barnet til slutt bare bli en stor bortkjemt pyse og pingle. 7439218[/snapback] Hvis jeg kunne velge, vil jeg heller vært en pingle enn en sint gorilla. Selv syntes jeg barn skal klatre i trær, hoppe i slengdisser, falle og slå seg, få skrubbsår. Lekeplasser skal være litt "farlige" å leke i, dette er oppbyggendes, det virker positivt inn på selvtillit og kroppsbeherskelse. Å sitte stille forran en TV mens hjernen blir grillet (les hva som skjer fysiologisk inne i hjernen mens barn ser vold på TV så skjønner du) tror jeg ikke vil hjelpe et barn på noen som helst måte. Campin cal, du sier du var en pingle før du begynte med spill. Er det slik å forstå at du før var redd for å havne i bråk, men at du nå ikke frykter men heller nesten gleder deg til en mulighet der du kan "ta igjen" og jule noe opp? Selv mener jeg at dess sterkere en er, dess viktigere er det å ha selvkontroll. Det siste du vil er å miste kontrollen og gi igjen med samme mynt, det skal lite til før noen faller, slår hodet og kreperer. En helt uakseptabel risk som i mange tilfeller kan unngåes bare ved å ha litt selvbeherskelse. Endret 6. desember 2006 av Pycnopodia
Kenny™ Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Så et tv-program om en dude som hadde skutt seg foran loginscreenen på Everquest II 7380810[/snapback] Så den jeg også, men han hadde jo faktisk store psykiske skader... så jeg syns egentlig det bare var patetisk å faktisk sammenligne selvmordet med at han spilte EverquestII
Camper_killer Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Sinte folk kan temmes(moi), menn kan bli pyser, men pyser kan ikke bli menn Å sitte stille forran en TV mens hjernen blir grillet (les hva som skjer fysiologisk inne i hjernen mens barn ser vold på TV så skjønner du) tror jeg ikke vil hjelpe et barn på noen som helst måte. Jeg husker veldig godt fra min barndom, og hjernen min ble like grillet av å se på vold på TV som når jeg så gresset gro. Hvis du bor i et mindre koslig sted, så er 20 pakistanere(disse folka som skaper dårlig rykte for andre pakistanere) som venter på deg ett sted hverdagskost. Har selv opplevd det, og det er i slike sitasjoner ett balltre og manndom hjelper deg Endret 7. desember 2006 av Camper_killer
Aleksander9175 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Nå er det 16års grense på bf2142 da 7436066[/snapback] Det er faktisk en grunn til at aldersgrensene blir satt. Det er ikke en politiker som prøver å være morsom som har bestemt dette. Selv vil jeg aldri la min sønn spille 16års-spill den gangen han blir 10-14 år gammel, med mindre det er "barnesperre" på de ift blod, gørr og banning. Vi får se hvordan spillene blir om 10-12 år. De er sikkert så realistiske at det blir skummelt ... Gleder meg ... hehe 7438353[/snapback] finnes ikke en dråpe blod i bf 2142, og de banner heller ikke...
jealei Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 da tapte foreldere mine slaget og krigen, fikk bf2142 i posten i går, men for ikke spillet før på lørdag når jeg fyller 16, hvilken server er det dere spiller på?
Brian Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 da tapte foreldere mine slaget og krigen, fikk bf2142 i posten i går, men for ikke spillet før på lørdag når jeg fyller 16, hvilken server er det dere spiller på? 7451436[/snapback] jeg spiller bare random, søker og finner noen servere som tilsvarer den banen jeg har lyst til å spille osv.
Sti9nsky Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Pappmann: Sorry, gikk litt off-topic og tenkte på spill generelt. Battlefield-spillene er ikke annet enn bra i spill i en forstand at de appelerer til samarbeid, taktikk og mye morro! jaelei: Gratulerer! Gled deg. Og vis foreldrene dine spillet og forklar dem gangen i det etter hvert som du finner ut av ting. Kanskje faren din har noen taktiske tips du kan ha nytte av når du er ute i felten i spillet? Kanskje du kan lære dem litt når du går over innstillingene på skjermoppløsning, effekter o.l. så ser de også fordelen med at man lærer seg enkle "tekniske-data-ting" som de kanskje vil kalle det? Kompisene mine og jeg prøver å holde oss til norske servere, f.eks. TV2 sine, men det gjelder å finne en server som ligger langt opp på lista.
SWAT dude... Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 da tapte foreldere mine slaget og krigen, fikk bf2142 i posten i går, men for ikke spillet før på lørdag når jeg fyller 16, hvilken server er det dere spiller på? 7451436[/snapback] Norske servere er det beste. TV2 eller Battlefield.no har ofte de beste serverene med tanke på ping også. Battlefield.no annbefales da spillerene der som oftest har litt oppi hodet også og det er ett mye hyggligere miljø der.
Brian Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Battlefield.no annbefales da spillerene der som oftest har litt oppi hodet også og det er ett mye hyggligere miljø der. 7454702[/snapback] ja absolutt, det er viktig. hater sånne jævler som bare kjører fra deg eller nekter deg å sitte på. Eller medic folk som praktisk talt står å tråkker på deg istedet for å revive deg, fordi han vil drepe noen folk istedet, teamwork det gitt.
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Tror jeg ville ha spilt på battlefield.no hvis de hadde 64 servere
jealei Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 hvordan går mab inn på battlefield.no sine servere da?
jealei Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 kan noen fortelle meg åssen man bruke battlefield.no sine servere, jeg har vært på sida dems, og sett server oversikten, men jeg skjønner ikke åssen dette hjelper meg når jeg skal spille
Snerk Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 kan noen fortelle meg åssen man bruke battlefield.no sine servere, jeg har vært på sida dems, og sett server oversikten, men jeg skjønner ikke åssen dette hjelper meg når jeg skal spille 7460573[/snapback] Når du er inne på server oversikten så går du inn på advansed og søker etter battlefield.no. Men d er ikke alltid at d er folk inne på serverne så viss du har krysset av for "popoulated servers" så vises de ikke viss de er tomme.
Campin Carl Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Campin cal, du sier du var en pingle før du begynte med spill. Er det slik å forstå at du før var redd for å havne i bråk, men at du nå ikke frykter men heller nesten gleder deg til en mulighet der du kan "ta igjen" og jule noe opp? 7441418[/snapback] jeg sier ikke at jeg gleder meg, men jeg sier at jeg ikke er så redd at jeg går og griner med en gang noen sier "nå skal jeg banke dritten ut av deg" for eksempel. men jeg tar det hele mer rolig og prøver å finne en ikke-voldelig løsning eler så vet jeg at han som sa det ikke kommer til og gjøre det i noen tilfeller. jealei: gratulerer med 16 årsdagen din idag! og hva er forresten nicket ditt på BF2142? så jeg kan legge deg til i buddylisten min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå