Gå til innhold

Wacken Open Air


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nedturer: Type 0 og Falconer. Men showene til In Flames og Lacuna Coil gjorde mer enn opp for det.

 

Allerede kjøpt billett til neste år :D

9227316[/snapback]

 

 

Holy mother of fuck! Var Tupe O netur? :ohmy: trurru er gærn jeg mann!

9241113[/snapback]

Ja, de var det. Tidenes korteste set, og altfor få av godsangene.

Lenke til kommentar
Nedturer: Type 0 og Falconer. Men showene til In Flames og Lacuna Coil gjorde mer enn opp for det.

 

Allerede kjøpt billett til neste år :D

9227316[/snapback]

 

 

Holy mother of fuck! Var Tupe O netur? :ohmy: trurru er gærn jeg mann!

9241113[/snapback]

Ja, de var det. Tidenes korteste set, og altfor få av godsangene.

9250606[/snapback]

 

Begynner nesten å grine jeg nå.. over at noen kan si noe sånt om Type O etter det showet! makan! =P jeg synes det var siinnykt kult ass.. Peter Steele tar avX) når han hiver ut vin på publikum "the power of christ compels you" og den syke lattern hansX) offamej.. perfekt låtvalg å perfekt spilt var det også! nok er sakt om den saken :)

Lenke til kommentar

Moonspell skuffa noe sykt jævlig! Makan til dårlig live vokal skal man lete lenge etter! Amorphis var kjedelig også. Gikk glipp av Enslaved siden dama ville se Lacuna Coil, et band jeg ikke liker overhodet.. Men var en helt ålreit konsert, sto og zooma inn på Christina med mitt 15x zoom kamera og tok bilder :p

 

Tyr var fett som faen!

 

Therion var helt sinnsykt bra!

 

Destruction hadde wacken 2007's beste konsert spør du meg

 

Immortal var helt ok, bedre når jeg så dem på Quarten 2003 faktisk, Abbath virka en smule rusten i overgangene på gitaren.

 

Dimmu (umm da var jeg uber dritings) stod jeg helt fremme en stund men måtte pisse så stakk bakover etterhvert, på grunn av min tilstand vil jeg ikke uttale meg om konserten sådan annet enn at jeg hadde det fett som faen hehe.

 

Norther, ugh ugh ugh ugh fikk med meg 2 låter før jeg sprinta bort på destruction.. for noe møl!

 

Type O Negative, faen det var tøft, dem gjorde alt jeg forventa og litt til..

 

Cannibal Corpse! Fett

 

gikk desverre da glipp av Haggard, men noe må man velge bort :(

 

Vital Remains som jeg hadde gledet meg så sinnsykt til kom jo aldri heller :(

 

Gikk glipp av litt for mange konserter i år, neste år skal det drekkes mer jevnt og trutt istedenfor litt her og der og så en sinnsyk mengde på en kveld :p

 

 

Noen av dere som campa på C campen rett ved frokost vogna? Så 2 Party telt der med norske flagg og greier.

Lenke til kommentar

synd at du gikk glipp av Haggard

beste konserten etter Dimmu (men bare siden jeg er lojal mot dimmu og aldri sett de live før)

 

på den lille scenen ble det ufattilg deilig stemning og headbanging :D

og det var noe med frontmannen som gjorde alt så trivelig. føltes mye nermere bandet forr å si det slik (selv om han snakket tysk)

 

therion var rått.

Norther var vel helt ok i guess.

 

også såg jeg All That Remains fordi de ahr en sang i guitar hero XD

 

såg en del anner ting også men husker ikke.

 

gikk glipp av Turboneger fordi jeg sto i kø forr Dimmu signeringen :p

Lenke til kommentar
Moonspell skuffa noe sykt jævlig! Makan til dårlig live vokal skal man lete lenge etter! Amorphis var kjedelig også. Gikk glipp av Enslaved siden dama ville se Lacuna Coil, et band jeg ikke liker overhodet.. Men var en helt ålreit konsert, sto og zooma inn på Christina med mitt 15x zoom kamera og tok bilder :p

 

Tyr var fett som faen!

 

Therion var helt sinnsykt bra!

 

Destruction hadde wacken 2007's beste konsert spør du meg

 

Immortal var helt ok, bedre når jeg så dem på Quarten 2003 faktisk, Abbath virka en smule rusten i overgangene på gitaren.

 

Dimmu (umm da var jeg uber dritings) stod jeg helt fremme en stund men måtte pisse så stakk bakover etterhvert, på grunn av min tilstand vil jeg ikke uttale meg om konserten sådan annet enn at jeg hadde det fett som faen hehe.

 

Norther, ugh ugh ugh ugh fikk med meg 2 låter før jeg sprinta bort på destruction.. for noe møl!

 

Type O Negative, faen det var tøft, dem gjorde alt jeg forventa og litt til..

 

Cannibal Corpse! Fett

 

gikk desverre da glipp av Haggard, men noe må man velge bort :(

 

Vital Remains som jeg hadde gledet meg så sinnsykt til kom jo aldri heller :(

 

Gikk glipp av litt for mange konserter i år, neste år skal det drekkes mer jevnt og trutt istedenfor litt her og der og så en sinnsyk mengde på en kveld :p

 

 

Noen av dere som campa på C campen rett ved frokost vogna? Så 2 Party telt der med norske flagg og greier.

9254096[/snapback]

 

 

Må si meg enig i nesten alt du sier her ;)

Lenke til kommentar

C campen rocka, kom der eit par dager før tida, og der var det faen meg full fest heile tida, med masse greie folk, og seff nokon idiota som gjekk i telt-stroppane heiletida og.

 

mens resten av festivalen var prega av lange køer, mykje meir enn i fjord. noko som var ganske irreterende i lengda, men gode band gjorde det bra igjen :) bra line-up må eg seie.

 

moonsorrow - var klare favoritten, råbra kontakt med publikum og perfekt sang utvalg.

Cannibal corpse - leverte utrulig bra, sto framme og hadde max med hår bevegande overalt, men det hadde bandet og, dritrått.

Dimmu - (som eg syns synd på at publikumet var utrulig dårlig resons på) hails to dimmu, beste live sett up'en på mangen år spør du meg. fantastisk med gammle gode sanger.

Enslaved - gjorde ein dritbra live jobb, (men dei var betre på brutal assault :)

Norther - var bra det, men det er ein del for masse clean vokal som dei klare seg uten, men var greitt å få med seg.

 

om ingen har høyrt Wargazm - høyr det. konge bra fransk band.

Tyr - ikkje heilt overbevist + det var så forbanna fult inni det teltet.

In Flames - som eg såg fra sida pga CC kø såg bra ut, dei e superflinke til å få med publikum og dei gjorde ein bra sang liste.

Napalm Death - RÅÅÅÅÅTT! wall of the dead = HEFTIG, så forbanna at dei spelte tidligere enn forventa og dei stengte inngangen til konsertområdet mens konserten var så mangen kom inn forseint til å få med seg heile showet.

 

meir kjem eg ikkje på igrunn. kjekt å drikke kvar dag og øl blir som vatn. helvetes hete på dagen og forbanna kulde på kvelden dei siste dagane. men det er vel ikkje noko crew'et kan fikse på. Ps. strippeshowet va litt morro :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...