idander Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Heisann hoppsann!! Jeg har et eldre abit ab-tx5 hovedkort som jeg trenger å koble usb-utstyr på. Ser at på kortet er det en 2x8 pin tilkobling til en usb overgang. Nå har jeg et par løse usb-tilkoblinger liggende og slenge og lurte på om noen vet hvordan kablene skal kobles på hovedkortet? Trenger altså en "pinout" skisse til hovedkortet og det er flott hvis noen kan hjelpe. Jeg har sett i manual og søkt på nettet uten å finne noe om det. mvh, Idar
sofTest Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Google er din venn skrives det ofte i dette forumet. En kombinajson av denne fra Google og kapittel 6 fra denne fra USB.org skal kunne gi deg det du trenger for å sette sammen en kabel til hovedkortet ditt.
idander Skrevet 17. november 2002 Forfatter Skrevet 17. november 2002 Hey, hey!! Jeg har visst mye å lære om søking på nettet, men Google er allerede min venn. Søker visst bare på de gale ordene. Takker og bukker for svaret, fint at du tok deg tid til dette!! mvh, Idar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå