Gå til innhold

Spør BC spørsmål her! (Byttet topic)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du trenger rundt 70 runecloth for å få 330 i skill som du trenger for å lage netherweave bandage. (370 for heavy tror jeg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 Nether Vortexes ja. Og 156(!) dps er ille ja. Sulfuras hadde 80.4 dps mot Grand Marshal's 2h 77.4 dps og Bonereaver's Edge's 75.9dps. Denne har angivelig 156.2 dps mot Gladiator's 2h 114.6 dps Stormherald's 123.7 dps. Det er VANVITTIG stor forskjell på forholdstallene.

Sulfuras/Marshal = 1.039 og 1.059 mot BRE.

Grom'Ogh/Gladiator = 1.36 og 1.26 mot Stormherald.

Way OTT.

7660139[/snapback]

Du kan ikke tenke slik. Når sulfuras ble introdusert, var det nest beste våpenet 75 dps. Tror du ikke det dropper bedre 2h's en crafted våpen i black temple? Tipper det dropper epic 2hs på over 130 dps hvertfall, og da er ikke forskjellen så stor lenger.

Skrevet
20 Nether Vortexes ja. Og 156(!) dps er ille ja. Sulfuras hadde 80.4 dps mot Grand Marshal's 2h 77.4 dps og Bonereaver's Edge's 75.9dps. Denne har angivelig 156.2 dps mot Gladiator's 2h 114.6 dps Stormherald's 123.7 dps. Det er VANVITTIG stor forskjell på forholdstallene.

Sulfuras/Marshal = 1.039 og 1.059 mot BRE.

Grom'Ogh/Gladiator = 1.36 og 1.26 mot Stormherald.

Way OTT.

7660139[/snapback]

Du kan ikke tenke slik. Når sulfuras ble introdusert, var det nest beste våpenet 75 dps. Tror du ikke det dropper bedre 2h's en crafted våpen i black temple? Tipper det dropper epic 2hs på over 130 dps hvertfall, og da er ikke forskjellen så stor lenger.

7660880[/snapback]

Tull. Black Temple kommer ikke på en stund og nei, det vil nok ikke droppe noe særlig med mer dps enn tier 3 BS BoP våpena - de blir lett det heftigste på en meget god stund. Og selv om det jeg får feil i det og vi snakker 130 dps og tilogmed 140 dps er det fortsatt alt for stort sprik. 156.2 / 130 = 1.20, 156.2 / 140 = 1.11. Det er det eneste sammenligningsgrunnlaget vi har jo, og PvP våpenet bør jo i alle fall svare til lvl 60s PvP våpen.

Skrevet
Jeg har et spørsmål. Vil dagens pot bli utdaterte? Som feks mana oil og titans etc.etc

Har endel som jeg kan bruke til lvling / pvp gøy hvis ikke  :)

7661523[/snapback]

De er jo selvfølgelig "utdatert" på level 70, siden det kommer nye flasks, som f.eks denne, men det er jo ikke noen voldsom oppgradering.

Skrevet
Jeg har et spørsmål. Vil dagens pot bli utdaterte? Som feks mana oil og titans etc.etc

Har endel som jeg kan bruke til lvling / pvp gøy hvis ikke  :)

7661523[/snapback]

De er jo selvfølgelig "utdatert" på level 70, siden det kommer nye flasks, som f.eks denne, men det er jo ikke noen voldsom oppgradering.

7662791[/snapback]

Bah! Bare drittflask jo! Bare for melee classes :thumbdown:

Wtb supreme power i en sånn versjon please ^^.

Skrevet (endret)

jeg har en del BG marks igjen (30AV, 60 AB og 50 WSG)

Jeg har ingen flere items jeg har lyst på som jeg kunne brukt marks på.. Hva skal jeg gjøre med det? er det vits å spare de til BS eller skal jeg bare kjøpe meg min 5. mount?:p

Endret av Simma89
Skrevet
jeg har en del BG marks igjen (30AV, 60 AB og 50 WSG)

Jeg har ingen flere items jeg har lyst på som jeg kunne brukt marks på.. Hva skal jeg gjøre med det? er det vits å spare de til BS eller skal jeg bare kjøpe meg min 5. mount?:p

7663410[/snapback]

Noen som kan svare meg på dette?

Skrevet
http://img412.imageshack.us/my.php?image=1859ux7.jpg

Holder en knapp på feik jeg ^_^ Riktignok kunne det vært logisk at denne var reward/drop fra Mount Hyjal - og modelen er faktisk grom's øks. Men statsa er aaaalt for gode. Og burde ikke Ashbringer komme først?

7658648[/snapback]

Ligner fælt på denne : http://www.wowhead.com/?item=24394#z0z

sånn sett på modellen altså..

7664308[/snapback]

Den ligner bare ikke, det er den modellen. :)

Skrevet (endret)
http://img412.imageshack.us/my.php?image=1859ux7.jpg

Holder en knapp på feik jeg ^_^ Riktignok kunne det vært logisk at denne var reward/drop fra Mount Hyjal - og modelen er faktisk grom's øks. Men statsa er aaaalt for gode. Og burde ikke Ashbringer komme først?

7658648[/snapback]

Ligner fælt på denne : http://www.wowhead.com/?item=24394#z0z

sånn sett på modellen altså..

7664308[/snapback]

Den ligner bare ikke, det er den modellen. :)

7665855[/snapback]

Den ligner bare, det er ikke den modellen. :) Skaff deg øyne kjobben :p "Grom'Ogh" har tagger på baksiden og en orange glow på tuppen.

Endret av Carl M
Skrevet

haha!

Det er hva man kaller lik da, er det en legendary øks, har man ikke samme utseende som en blå øks som man kan skaffe lett i en low level instance. :)

Skrevet

Vel, den blåe drittøksa heter "warsong howling axe", og siden Grom Hellscream var lederen for warsong klanen, er det jo logisk at den har en viss likhet med øksa til Grom :blink:

Skrevet
Vel, den blåe drittøksa heter "warsong howling axe", og siden Grom Hellscream var lederen for warsong klanen, er det jo logisk at den har en viss likhet med øksa til Grom :blink:

7669061[/snapback]

Ok, det er sikkert riktig. Jeg har ikke peiling på Warcraft historikk så, jeg tar nok feil. :)

Skrevet

Er noe jeg lurer på egentlig. Hva er på en måte kravet i BC. Klarer man seg i starten av bc med bare blue? altså at man akkurat har blitt lvl 60 og går rett på BC? bare noe jeg har lurt på;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...