Gå til innhold

Supertirsdag idag hos Netshop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hold dere on topic. Hvis dere mener at innlegg strider mot retningslinjene er det IKKE en diskusjon som skal taes her. Rapporter innlegget, så taes det opp til vurdering.

Vi kommer tilbake til saken med forumtilbudet.

Vennligst ikke kommenter dette innlegget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare jeg som føler at nettsidene deres begynner å bli trege? Har en følelse av at det kansje begynner å bli litt for mange tilbud på en gang, slik at serverene sliter med å laste alt dette opp til oss...

Skrevet
Er det bare jeg som føler at nettsidene deres begynner å bli trege? Har en følelse av at det kansje begynner å bli litt for mange tilbud på en gang, slik at serverene sliter med å laste alt dette opp til oss...

7379371[/snapback]

Kommer meg knapt inn jeg. :hrm:

Skrevet (endret)

Håper det ikke tar like lang tid før de får oppdatert tilbudene sine dette timen.

psst...Netshop....Sata 250 disk... :whistle:

Endret av _sindre_
Skrevet
Håper det ikke tar like lang tid før de får oppdatert tilbudene sine dette timen.

7379538[/snapback]

de har ikke gjort noe annet enn å hive ut nye tilbud de siste timene :thumbup:

Skrevet

7379538[/snapback]

Har jo en ganske rimelig HD på 320gb da.

Håper bare det kommer nye tilbud i det hele tatt, er ikke så sikker etter at det ble lagt til så pass mange varer sist time.

Skrevet
Har jo en ganske rimelig HD på 320gb da.

7379553[/snapback]

Ja, slettes ikke værst, men jeg har ingen behov for så store disker, og 250-disker er de diskene vi får mest for pengene for....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...