Gå til innhold

For lav aldersgrense på Splinter Cell?


daf

Anbefalte innlegg

Halla folkens. Er det noen andre en meg som syntes det er rart at aldergrensen på splinter cell er 11 år. det burde vært 15 års syntes jeg da. hva syntes dere?

 

*** Moderators anm: For ente gang, skjerp bruken av overskrift! Overskriften "hæ" som du original hadde, er svært lite beskrivende. ***

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-16 12:41 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-16 17:19, skrev ScadamiCa:

noen som faktisk vet om det er blod i spillet da?


 

Hvorfor skal alltid blod være så mye med på å bestemme aldersgrensen? Husker da jeg var mindre, da jeg var altfor liten til å spille de spillene jeg spilte, var det aldri blodet som var det mest skremmende, det var kroppsdelene som fløy, monstre med motorsag eller mennesker som plutselig hoppet fram fra et skap med et maskingevær.

 

Vet ikke hvordan det er med andre, men personlig synes jeg blod skal være mye mindre med på å sette en aldersgrense i et spill, om det ikke da er voldsomt overdrevent(SOF2 er et eksempel).

 

Det var bare min side, jeg har ihvertfall aldri latt meg skremme av blod...(Om ikke det kommer fra min egen kropp)

Lenke til kommentar

Det var 12-års grense på Rise Of The Triads (ROTT). Der kunne man flambere og torturere fiendene. Det er ikke skjeldent en fiende står og ber om sitt liv i ROTT.

Angående "11-åringer klarer ikke skytespill".

Hæ!? i 92~94´ var jeg riktig nok 8-10 år, men jeg klarte da doom og heretic helt uten problemer og koder. På den letteste vanskelighetsgraden sant nok.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-21 14:39, skrev Donkey Kong:

Er du skjør i knollen?

Hva mener du med dette?`

En 3åring kunne spilt det spillet. Dessuten suger spillet. Hele x box suger faktisk...


 

Åhhh! Saklig påstand! "Xbox suger!"

 

Hvorfor det? Kan du fortelle meg HVORFOR den suger?

 

Og ikke kom med "det er bill gates som ha lagan da, det sier alt lissom"

Lenke til kommentar

Blodpøl- effekten i Rainbow Six var bra...

Der det sakte spredte seg en liten blodpøl under hodet... Ikke noen overdreven makaber effekt heller.. men nok om det

 

Splinter Cell inneholder verken avrevne lemmer, store mengder blod eller grov vold, som er grunnen til den forholdsvis lave aldersgrense.. Om Lille Ole 11 år går ut og kjøper spillet, og er for dum til å skjønne noe av det er det hans problem...

 

Splinter Cell :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...