Gå til innhold

Den råeste gitaren noensinne?


kallli

Anbefalte innlegg

Alt det der går regelrett under prinsipp, ein PRS skal ikkje sjå slik ut eller ha slke specs, det tar vekk alt det særeigne ved merket. Huff.

EMG 707 låter EMG, altså mongo kjedelig og tar vekk signaturen og all sjel i lyden. HFS gir EMG juling.

 

Ein PRS skal og må ha 6 strenger, flamme eller quilt topp, standard stoptail eller flytande tremolo og stock pickups, eventuelt tilpassa passive.

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Usj. Blasfemisk. =(

 

1. 7str?

2. Dekkande finish på PRS, blæ.

3. Mongo stoptail, tar seg veldig dårlig ut.

4. EMG på PRS? :--| Verste eg har sett. Hot Fat Screams, jatakk.

7575168[/snapback]

1. Japp!

2. og 3. var det eneste bildet jeg fant av en 7 strengers PRS.

4. Åjada, om jeg ikke tar helt feil så er det montert EMG 707. Skulle låte fett, antar jeg.

7575233[/snapback]

1. 7 strengs PRS trengs ikke, det tar Meshuggah-gutta av seg med 8-strengs customs saker.

2. Stoptailen så grellalt ut.

3. EMG tar bort go'lyden og legger igjen drittlyd. I min mening.

Lenke til kommentar
Alt det der går regelrett under prinsipp, ein PRS skal ikkje sjå slik ut eller ha slke specs, det tar vekk alt det særeigne ved merket. Huff.

EMG 707 låter EMG, altså mongo kjedelig og tar vekk signaturen og all sjel i lyden. HFS gir EMG juling.

 

Ein PRS skal og må ha 6 strenger, flamme eller quilt topp, standard stoptail eller flytande tremolo og stock pickups, eventuelt tilpassa passive.

7575261[/snapback]

 

Din er sprut! End of discussion! :dribble:

Lenke til kommentar

Designet eg siktar til og. Dessverre.

Og du har arva ein '59 LesPaul? Milliardærfamilie?

(Og eg fikk med meg editen din. ^^ Reknar med du fjerna den for å unngå pes, men litt må du få. LesPaul er klassisk og tidlaust. :) )

Du skal få lov å legge ut bilder av den om du har lyst. Eg har i alle fall lyst å sjå.

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...