Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Stikk og vær utro igjen du..  :roll:

8482676[/snapback]

Haha xD Ventet på den gitt ^^, Ikke noe blidere i dag? <3

Endret av Farias
Skrevet

Den linja under her, kommer ikke på navnet i farta (den hvor alle programmene ligger på), har begynt å hore.. Den ligger der, men ingen av programmene som kjører ligger der. Den sier at jeg ikke gjør noe! :hrm:

Skrevet
/spit!!

Skal jobbe i 8 timer i dag jeg!

8482715[/snapback]

*ler av alle som faktisk må jobbe*

Alene hjemme i 4 dager jeg <3

Skrevet (endret)

Joda, men sug når det endelig blir bra vær..

EDIT: Farias; Jeg gleder meg til den dagen du føler voksenlivet. Du kommer til å bli psykisk syk..

Jeg skal og være alene i helgen! :p

Endret av DJ_Dark
Skrevet
Joda, men sug når det endelig blir bra vær..

EDIT: Farias; Jeg gleder meg til den dagen du føler voksenlivet. Du kommer til å bli psykisk syk..

Jeg skal og være alene i helgen! :p

8482726[/snapback]

Neie :D Jeg trenger ikke jobbe så masse jeg vetu ^^, Blir uansett kews å være hjemme alene <3 Da kommer dama :cool:

Skrevet
Neie :D Jeg trenger ikke jobbe så masse jeg vetu ^^, Blir uansett kews å være hjemme alene <3 Da kommer dama :cool:

8482733[/snapback]

Jeg gleder meg til når hun finner du at du sitter og spammer ned forums om hvor digg det er å være utro og at du vil være det igjen..

Skrevet
Jeg gleder meg til når hun finner du at du sitter og spammer ned forums om hvor digg det er å være utro og at du vil være det igjen..

8482739[/snapback]

Jeg tullet jo i går da :!: Du skjønte ikke det du? :dontgetit: Jaja ^^, -- Hun dumper meg jo aldri uansett xD

Skrevet
Den linja under her, kommer ikke på navnet i farta (den hvor alle programmene ligger på), har begynt å hore.. Den ligger der, men ingen av programmene som kjører ligger der. Den sier at jeg ikke gjør noe!  :hrm:

8482683[/snapback]

..startlinja?

:hmm:

Skrevet

8482739[/snapback]

Jeg tullet jo i går da :!: Du skjønte ikke det du? :dontgetit: Jaja ^^, -- Hun dumper meg jo aldri uansett xD

8482744[/snapback]

Nei, hun er fjortis, med andre ord for dum til å gjøre det.

Og du tullet ja? Rart at ingen av de 20 skjønte det da!

Skrevet
Farlige ord min venn, farlige ord

8482755[/snapback]

Sant.. Hun gjorde det jo engang ^^, I 6 timer =O Dakar meg :cry:

8482760[/snapback]

Hvor mange lå du med i mellomtiden da?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...