Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper Norge kvalifiserer seg til VM iallfall. Kjipt at de ikke var med i fjor. :|

8232075[/snapback]

Vel, bare Nederland er med, så er det samma for meg om Norge er med eller ikke :wee:

Skrevet

Noen her som har bilder av rune rudberg? ^^ Jeg har ikke sett dem enda, send gjerne i PM heh!

Er så godt å ha sovet ordentlig ut! 2 dager med maks søvn!

Skrevet
Jeg må lese en bok på 400sider, tror dere at jeg klarer det??

8232253[/snapback]

Lett..

8232258[/snapback]

lett? skal lese den ferdig i dag og skrive et referat som jeg skal framføre muntlig forran hele klassen :hmm:

Skrevet
hmm. ventda "En serie Uheldige Hendelser"

8232411[/snapback]

Er ikke det en film og? Se den!

8232439[/snapback]

orker ikke fly rundt til folk og sjekke om jeg kan låne filmen.... for dere som har lest boka? Det er tre-bøker-i-ett: En grufull begynnelse, Iglene i innsjøen og krypdyrkammeret, jeg lurer på om disse bøkene henger sammen?

Skrevet
orker ikke fly rundt til folk og sjekke om jeg kan låne filmen.... for dere som har lest boka? Det er tre-bøker-i-ett: En grufull begynnelse, Iglene i innsjøen og krypdyrkammeret, jeg lurer på om disse bøkene henger sammen?

8232459[/snapback]

Har sett filmen, men det er alt for lenge siden!

Skrevet

Nei nå er det faen meg nok! Jeg orker ikke være sånn syk som det her jeg. Kastet opp etter intens hosting i stad, ørene er like tette som de har vært hele tida, ++.

:----(

Skrevet
Nei nå er det faen meg nok! Jeg orker ikke være sånn syk som det her jeg. Kastet opp etter intens hosting i stad, ørene er like tette som de har vært hele tida, ++.

:----(

8232525[/snapback]

Legen?

Skrevet

Dette suger, det har vært skittvær hele uka, da kunne jeg ha lest, men nå er det ca 15grader ut og full sol, så sitter jeg inne :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...