Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med HDD


Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp men å vekke til live en HDD.

 

Jeg skulle formatere, restartett PCen og satte i xp pro cd'en. så valgte jeg "boot form CD" og så kom det blå skjermbildett, hvor det på nedeste linje skjer en masse ting. Hvis dere skjønner. Detter er altså før du kan veøge å reparere eller legge inn win på nytt.

Så pluttselig restartett PCen seg og jeg måtte gjøre det på nytt. tengte da som så jaja sånt skjer. men når ja da var kommet så langt som til at jeg skulle begynne å formatere partisjoner å legge inn win på nytt stusset jeg over at det bare var 3 partisjoner og ikke 4 som det skulle være, altså min WD300gb IDE hadde spleiset partisjonen som jeg nylig hadde splitett. Nå skjønte jeg svært lit og avbrøt derfor formateringen ved å frykke F3 to ganger som det sto beskrever. Når jeg da startett PCen igjen etter det virket alt som bare det, borrtsett i fra at jeg ikke fant E: og F: i "Min Datamaskin". Da prøvde jeg å starte opp PartitionMagic 8.0 men fikk opp denne feilmendlingen "#90 EZ-Drive has been detected on the drive but EZ-Drive is corrupt" Så da prøvde jeg windows sin manage del men det så man bare den en HDD og ikkke begge to. Så da spør jeg dere Hvordan løser jeg dette prøblemet?

 

Her står det at jeg må ringe kundeserviceen dems men det kan jeg ikke gjøre her dere noen andre tips til hva jeg kan gjøre. har ikke noe lyst til å formatere HDDen og miste alt som ligger lagret på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut til å fungere det der takker, nå analyserere den. Men det kommer til å ta fryktelig lang tid har vel brukt 5 min på 3% vil jeg tro. Men det viktigste er jo at det blir bra tilslutt. Kommer tilbake med resultatene i fra analyseringen senere.

 

Vil takker hårek for all hjelp så langt.

Endret av ombay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...