Kjekssjokolade Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Jeg har lagt ved et bilde som forklarer hva det er jeg mangler. Det er linjalen som du velger på venstre side av dokumentet. Hvordan får jeg den tilbake? Når et ark blir lagret, eller skrevet ut, er det som linjalen står på samme plass som standard, altså den er ikke flyttet på, men bare borte. Men jeg vil ha den der anyways.
kjeklulf Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Du har valgt å skjule blanktegn. Hold musepekeren i det grå feltet mellom arket og den horisontale linjalen og klikk.
Kjekssjokolade Skrevet 26. november 2006 Forfatter Skrevet 26. november 2006 Du har valgt å skjule blanktegn. Hold musepekeren i det grå feltet mellom arket og den horisontale linjalen og klikk. 7361261[/snapback] Takk for ipset, men det funket ikke
kjeklulf Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Jo, det funker. Hold musepekeren rett over det grå feltet over arket. Musepekeren endres til et symbol med to piler og da klikker du.
Kjekssjokolade Skrevet 26. november 2006 Forfatter Skrevet 26. november 2006 Jo, det funker. Hold musepekeren rett over det grå feltet over arket. Musepekeren endres til et symbol med to piler og da klikker du. 7361459[/snapback] hehe, takker for tipset igjen, men en gang til, nei, det funker ikke
Syar-2003 Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Vertical - ruler enabled er i min word 2003 under tools-options-view
kjeklulf Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Hvis du ser på skjermbildet vil du se at både den vertikale og horisontale linjalen er på plass som de skal. Problemet er at han som sagt har skjult blanktegn og løsningen er beskrevet to ganger tidligere. Til trådstarter: hva skjer hvis du holder musepekeren nøyaktig på det grå feltet mellom toppen av arket og den vannrette (horisontale) linjalen? Jeg har mistanke om at du holder den feil sted.
Syar-2003 Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Ja - så det nå . Hold musepekeren her :
Kjekssjokolade Skrevet 26. november 2006 Forfatter Skrevet 26. november 2006 Trodde det var et annet grått felt du mente, takk for alle svar
el-asso Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Flytter denne fra Windows siden det ikke har noe med operativsystemet og gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå