Gå til innhold

Valg av bluetooth handsfree til bil (Evt. GPS)


Anbefalte innlegg

Hallais.

 

lurer på å kjøpe en bluetooth handsfree til julegave. Mottakerne får seg en ny Passat stasjonsvogn like etter nyttår. :yes:

 

Noen som har erfaringer med slike handsfree-kit? Ser clas ohlson har en rekke valg. :hmm:

 

 

Evt. kan jeg anbefale de å kjøpe seg en GPS med innebygd handsfree, noen tips der?

 

 

Finnes det muligheter til å koble noen av disse til anlegget, slik at man slipper å skru ned musikken selv?

 

 

Takker for alle svar! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har innebygd blåtann i min bil og er veldig fornøyd, men som du nevner er dette voldsomt dyrt i passat'en.

 

Vil også tro at Nokia og SE sine er bra, men ifølge spesifikkasjonene på f.eks. komplett.no så er disse låst til et merke, noe som er ganske begrensende.

 

Er litt skeptisk til clas ohlson selv, men var bare der jeg fant noe særlig til utvalg....

Lenke til kommentar

Når det gjelder den kompatibilitetslisten, så er nok det for FULL utnyttelse av enhetene. Er ikke sikker på om navn og slikt kommer på om du har Nokia-telefon, og SE blåtann-sak, for eksempel.

 

Personlig benytter jeg meg av denne og er meget fornøyd (det er synd den ikke fungerer 100% med Windows Mobile, men sånn er det bare)

Pioneer DEH-P70BT

Endret av OML
Lenke til kommentar
Nå er det faktisk mulig å få innebygd blåtannstøtte i bilens stereosystem, men det koster flesk (over 8000 kroner). Jeg vil tro at de hnadsfree-settene som Nokia og Sony Ericsson leverer er av høy kvalitet. Personlig satser jeg ikke på mobilutstyr fra Clas Ohlson...

7367229[/snapback]

 

jeg har en 2006 mod passat highline med alt mulig utstyr(bortsett fra telefoni)

Dette vil jeg ha men forstod det slik at det ikke var så lett å ettermontere dette i bilen.....

Diverse sårbare kabler osv kunne bli skadet skadet...

Dette fikk jeg beskjed om av en selger, kanskje det ikke var rett mann å snakke me da??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...