Gå til innhold

Total War: M2TW hjelp, hint/ Total Warrior

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte det kunne være kjekt med en egen tråd for de som trenger hint og hjelp akkurat som jeg :thumbup:

Har lest at mange har problemer med å ta fienden med hestefolk mens dem flykter.

På RTW funket det med å trykke at de skulle løpe rett forran dem når du var nærme, så løp de rett å slett dem ned;)

Er det noen som har prøvd Spartan total warrior? jeg har det. var sånn passe bra. lurer på når det kommer et nytt.

Endret av Zerox_Total_War
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er ett tips: Drit i forsvar, drit i bygninger, drit i penger, drit i allianser, bare bygg tonnevis av units som du innvanderer fientlige byer. Du vil både få penger og mer territorie uten problemer.

Tok spille med short campain med scots på bare 15 turns ved å bruke denne teknikken.

Skrevet
Her er ett tips: Drit i forsvar, drit i bygninger, drit i penger, drit i allianser, bare bygg tonnevis av units som du innvanderer fientlige byer. Du vil både få penger og mer territorie uten problemer.

Tok spille med short campain med scots på bare 15 turns ved å bruke denne teknikken.

Spillet går jo ikke bare ut på å krige. :thumbdown:

Det er mye morsomere å gjøre det ordtentlig.

Skrevet

Spillet går jo ikke bare ut på å krige. :thumbdown:

Det er mye morsomere å gjøre det ordtentlig.

7360361[/snapback]

Helt enig.. Jeg føler det er emr et politisk spill enn krigsspill... kanskje fordi jeg bruker mye autocombat :wallbash: Tar bare de mest krevende slagene selv :p

Axl F

Skrevet (endret)

7358665[/snapback]

hvis du bare kan slåss og krige så kjøp spartan total warrior. det er noe for deg da

Endret av Zerox_Total_War
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

kommer ann på hvilken faction du spiller med men prøv å ha bakomliggende byer som "byer" ikke "slott". du får mer income av vanlige byer. og de byene i "fronten" bygger du om til "slott" om de ikke allerede er det.

Skrevet (endret)

litt trasi hvis dere sitter å trykker autocombat når CA har brukt tid å krefter på å utvikle helt ny grafikkmotor osv. Mens Campainmap er jo nesten helt uforandret

Endret av Derfern
Skrevet
litt trasi hvis dere sitter å trykker autocombat når CA har brukt tid å krefter på å utvikle helt ny grafikkmotor osv. Mens Campainmap er jo nesten helt uforandret

7418410[/snapback]

litt trasig når de fleste kampene involverer at fienden står der og blir skutt ned før man sender inn kavaleri for å gjøre slutt på stakkarne som fortsatt er i live. Jeg liker grafikk motoren, er bra den. Det er bare AI'n som er like smart som ett brød, som forsåvidt byr på lite motstand når jeg lager meg frokost hver dag...

Skrevet

Ja, enig med Ghaundan. Særlig har jeg merket at når en fiende angriper en av byene/slottene dine, og du går til motangrep før de angriper, så kan jeg flytte tonnevis av missle-units utafor borgen og peppre ned 80% av hæren deres uten at de så mye som flytter seg...

Skrevet

Jepp, men jeg så på bug-listen på totalwarcenter, og det er mange flere jeg kan glede meg til, tydeligvis.

Men det er foskjell på bugs som feil armour vises og skrivefeil, for det som virkelig svir er denne idiotiske AI`en og pathfindingen. Ofte ser slagene helt teite ut, samme hvor bra grafikken er.

(Og grafikken er PEN)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...