-Teddy- Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 (endret) Jeg har bygd byen etter ORS (Original Super Residence) og de andre bymodellene. Har slitt med å få flere folk til byen siden jeg fikk rundt 19000 personer. Har nok områder til folka, men de bygger bare mindre hus, untatt i hovedområdet. Spillet er SimCity4. Endret 26. november 2006 av -Teddy-
SverreRatias Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Jeg har bygd byen etter ORS (Original Super Residence) og de andre bymodellene. Har slitt med å få flere folk til byen siden jeg fikk rundt 19000 personer. Har nok områder til folka, men de bygger bare mindre hus, untatt i hovedområdet. Spillet er SimCity4. 7356660[/snapback] Pass på at du bruker hustomter som er beregnet for å bli større, men alltså det er jo ikke normalt å bygger en skyskraper langt fra sentrum da må du i såfall utvidde sentrum.
Gjest Slettet+132 Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Du må ha flere innbyggere for å få høye hus
-Teddy- Skrevet 26. november 2006 Forfatter Skrevet 26. november 2006 (endret) Jeg bygger en slum-by med medium tetthet. Jeg ekspanderer utover, ikke oppover. Med mindre hus mener jeg eneboliger, jeg kunne godt tenkt meg noen større leilighetskomplekser istedet. Jeg har omtrent 90% grønt på ordførerpopularitet. Positiv BNI på alt unntatt to industrityper. (Omtrent 6000 positiv på de høyeste, mot 2500 på de lavere). Det hjelper ikke å senke skattene. Nede til høyre er det industri. Helt nede vil venstre og venstre er det næringsdrivende. Boligområdene er delt opp i tre blokker, den med minst folk i ligger mot vannet. Jeg vil ha flere folk inn i byen! Endret 26. november 2006 av -Teddy-
Gjest Slettet+132 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Hmm. Har du nabobyer? Nabobyer vil gi simmene flere jobbmuligheter. Det vil bringe flere folk til både din by, og nabobyen, såfremst det er jobber der. Du bør kanskje tenke på å legge til flere commercial zones atmed residental. Har du brukt de andre residental zones også? Medium density og high density? Det bør kanskje funke. Men jeg anbefaler deg til å legge til noen flere commercial zones.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå