dymoletratag Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Surra litt, så jeg har en versjon av XP Pro på hver partisjon av disken min . Har en HD, og to partisjoner. Hvordan får jeg fjerna den ene?
spazeman Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Surra litt, så jeg har en versjon av XP Pro på hver partisjon av disken min . Har en HD, og to partisjoner. Hvordan får jeg fjerna den ene? 7354753[/snapback] Slett og formater partisjonen som inneholder den uønskede XPen. Etterpå redigerer du Filen Boot.ini (Som antagelig ligger på C: - som en skjult fil) slik at bare den ønskede XPen vises som oppstartsalternativ.
dymoletratag Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Noen her som veit hvor jeg finner boot.ini fila?
Pey'J Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Noen her som veit hvor jeg finner boot.ini fila? 7355493[/snapback] Hvis du ennå ikke har funnet den: Prøv med Start | Kjør c:\boot.ini [enter] Hvis ikke, prøv med Windows-tasten + Pause (System Properties) | Advanced-fliken | Settings-knappen under Startup and Recovery | Edit-knappen. (Har engelsk Windows)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå