uranus Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Hei! Jeg får ikke logget inn på WOW plutselig. Server: Grim Batol Jeg har nyeste patchen som kom igår eller noe sånt. Det funka igår, men funker plutselig ikke nå og serveren er oppe. Kontoen min går ut i desember. Hjelp!
Kimelimm Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Ser ut som en Privat server for min del. Grim Batol heter jo ikke Sabotage-World, uansett feilpostet!
Gjest medlem-77217 Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Som sagt har vi et WoW forum. -- Uansett ser dette ut som du har prøvd å utforske noe litt mer private greier Reinstaller så skal du se at det går bra.
Frohman Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Hei! Jeg får ikke logget inn på WOW plutselig. Server: Grim Batol Jeg har nyeste patchen som kom igår eller noe sånt. Det funka igår, men funker plutselig ikke nå og serveren er oppe. Kontoen min går ut i desember. Hjelp! 7351749[/snapback] Har du spilt på privat server i det siste?
darkness| Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Stenges pga feilposting + mistanke om piratkopiering. PM meg hvis du har en god forklaring på hvorfor serveren 'Grim Batol' vises som Sabotage World på printscreenen din.
Anbefalte innlegg