Gå til innhold

Xbox 360 henger seg i Gears of War


jasco

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er bare begynnelsen. Har nevnt det i flere tråder her på forumet, men hos meg startet det i NFS Carbon, så FEAR og deretter Gears Of War. Spillopplevelsen blir ikke det samme når man gamer i 10-20 min så låser konsollen seg.

 

Ringte kundesuport, og etter mye og men, med å forstå hverandre (var på en onsdag dette) fikk jeg beskjed om at konsolen skal inn til rep. Har ikke hør et pip fra supporten siden onsdagen untatt den helt standard mailen jeg fikk rett etter at jeg la på røret.

 

I frykt for å vente lenge noe det kommer til å skje stakk jeg til Elkjøp og kjøpte en ny Premium pakke. Så når jeg mottar den reparerte konsollen igjen om noen uker og min nåværende begynner å fuske (man vet aldri) har jeg en som backup. :D

 

Vel og merke om at den defekte konsollen er datert: 29.10.06

Lenke til kommentar

Kjøpte 360en for en måned siden, samt FIFA07. "The disc is unreadable"-beskjeden dukket opp etter noen dagers spilling, og kommer med ujevne mellomrom, oftest etter 30-60 min. Har ikke vært borti andre symptomer o forkant, ingen frysing, nada. Så dette er begynnelsen på slutten allerede, er det sånn å forstå? Jeg er imponert.

Lenke til kommentar

hehe langt i fra, får du den beskjeden kan det være savegame f.eks som er korrupt. Jeg fikk det alltid på Burnout Revenge, kun på et brett siden save filen min ikke var helt god, men alt annet i spillet fungerte fint. Bare ikke det ene brettet da den loadet opp save fila.

 

Bare for og teste så kan du lage den en ny fil og spille på den. kansje det hjelper.

Lenke til kommentar
hehe langt i fra, får du den beskjeden kan det være savegame f.eks som er korrupt. Jeg fikk det alltid på Burnout Revenge, kun på et brett siden save filen min ikke var helt god, men alt annet i spillet fungerte fint. Bare ikke det ene brettet da den loadet opp save fila.

 

Bare for og teste så kan du lage den en ny fil og spille på den. kansje det hjelper.

7429348[/snapback]

 

Høres litt for enkelt ut. Har sett rundt på diverse xbox-forum, og det later til å være et problem som bare forverrer seg, selv om ingen har noe konkret svar på hvorfor det skjer. Virker ikke som om Microsoft anerkjenner problemet i det hele tatt, og slipper ikke noe informasjon om det, eller hvor omfattende det er i det hele tatt.

Det får en til å skjønne dem som mener at hele xbox er et microsoft-komplott. Blir irritert av dette.

Lenke til kommentar
Hva med og teste det før du kaster deg ut i frustrasjon. Funka jo for meg I burnout.

7437769[/snapback]

 

Jo, klart, skal prøve det etter eksamenstida er over. Er bare det at det er så frustrerende at en skal være nødt til å være redd for at spill en kjøper til konsollen sin ikke skal funke, av grunner ingen aner noe om. Virker jo som om problemet dukker opp i hytt og gevær mer eller mindre frekvent.

Men takk for tipset i alle fall :)

Lenke til kommentar

Alle dere spør om når e konsollene lagte. Er det oppdaget noen feilproduserte batches eller? Vet dere om de eldre har spesielle problemer?

 

Min er laget 1.12.2005 og kjøpte den til jul det året der. Har enda ikke hatt noen problemer og har hatt konsollen snart ett år. Har opplevd frysing 2 ganger totalt i hele perioden. En gang i Oblivion og en gang i Saints Row.

Lenke til kommentar
Alle dere spør om når e konsollene lagte. Er det oppdaget noen feilproduserte batches eller? Vet dere om de eldre har spesielle problemer?

 

Min er laget 1.12.2005  og kjøpte den til jul det året der. Har enda ikke hatt noen problemer og har hatt konsollen snart ett år. Har opplevd frysing 2 ganger totalt i hele perioden.  En gang i Oblivion og en gang i Saints Row.

7444431[/snapback]

 

Launch bokser får en annen behandling enn nyere bokser, så det tyder jo på at det er noe Microsoft vet de har gjort galt, eller laget bedre i ettertid. launch bokser med ring of death blir jo somregel byttet ut får jeg inntrykket av på xbox.com, så antar at det er derfor folk er interessert i å vite når boksene ble kjøpt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...