Gå til innhold

Xbox 360 henger seg i Gears of War


jasco

Anbefalte innlegg

Har en xbox 360 fra november 2005 som har kjørt helt fint fram til nå.

Spiller endel gears of war og spillet har hengt seg 5-6 ganger den siste uken jeg har spillt det. Ingen feilmelding, ikke noe lysvarsel noe sted, alt bare fryser.

 

Xboxen står med god plass rundt seg og er heller ikke unormalt varm. Samme gjelder strømforsyningen.

 

Noen som har vært borti dette? Kjører xboxen mot en projektor med VGA kabel.

Endret av jasco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Jeg har samme problemet, selv om det varierer hvor ofte det skjer. Jeg har dessverre ikke løsningen. Startet en lik tråd for en liten stund siden.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=668014&hl=

7349616[/snapback]

 

Fungerte det ikke for deg å ta en clear av cache heller? :dontgetit:

 

"Har hørt at hvis du plugger kontakten til 360 direkte inn i veggen vil frysing o.l. forekomme sjeldnere, prøv og se hvordan det går."

 

Hmh, tror jeg skal prøve det.. har min i en forlenger nå.. bra å høre at jeg ikke er alene i verden om det.. på en måte :p

 

Ellers en tråd her

 

Interessant:

I just got off the phone with Microsoft support, I was told that there is a known issue with Gears of War locking up machines. She then told me I could either return my game to the store for a full refund (which is not possible because it's open) or wait for a fix from the game company. She assured me it was not my console and that it is the game.

Endret av jasco
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

skjedde det samme med min etter en god del spilling på Dead Rising.. senere kom 3 røde rnger og måtte sende den inn... dette er nok startet på slutter for maskinen din.

Lenke til kommentar

min og henger seg en del. har hengt seg opp mot 4 ganger på en dag i GeOW. hengte seg i small arms i går. skal nok sendes inn.

 

 

grunnen til at den ikke har hengt seg før er nok at GeOW er det aller tyngste som finnes til 360 nå. kjører seks tråder tilsammen og bruker alle 3 kjernene. det syns for å si det sånn.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Folk snakker om varmeproblem, men ville ikke et varme problem lage rare farger og konstant frys. Problemet på 360`en kan jo variere fra 5 timer non stop spilling feilfri til 20min så frys? Merkelig problem

7351455[/snapback]

 

 

det er ikke varme problemer som gjør at dette skjer, min somhang seg.. var helt akseptabel varm under full load..

Lenke til kommentar

jepp samme her, men merket en ting i dag. Spiller Saints Row så henger den seg etter 10min vær eneste gang. Men i dag fjernet jeg hardisken.. Å startet spillet. Da spilte jeg i 30min helt strålende!

 

Så jeg lurer på om det er hardisken min som bugger, skal kjøpe meg minnekort og formatere disken. Kansje det hjelper, ellers er det den nye patchen til Saints Row som krøller hele systemet mitt..

Lenke til kommentar

min ble produsert 2006 - 03 - 01

 

Jeg har opplevd at den fryser 3 ganger.

 

1. gangen nesten med en gang jeg kjøpte den, dette i Splinter Cell. (kjøpte boksa mi ett par dager før Splinter Cell kom ut)

 

2. gangen i Gears of War. Satt å spilte MP også aksepterte jeg en ny invite. i Loadinga mellom de to MP game'a frøs den.

 

3. gangen akkurat samme som nevnt over.

 

Ellers har jeg aldri hatt noen problem med maskina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...