Gå til innhold

Logitech surround annlegg til xbox 360?


Mikr89

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har sett meg ut Logitech Z-5400(kr 1800 inkl,frakt) eller Z-5500(2800 inkl,frakt).

 

Problemet er bare det at jeg har ikke så mye å rutte med,og lurer derfor på om det er verdt og gå opp tusenlappen for og få Z-5500?

 

Skal bruke annlegget til TV,film og x360,rommet annlegget skal brukes i er ca 13kvadrat meter.

 

Lurer også på om noen som har et av disse annleggenne kanskje kunne fortalt hvordan de var i film og til spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker z-5500 og jeg er storfornøyd, Bassen er kraftig nok til at du mer enn nok til å dekke ditt basice behov for buldring, når locusten popper opp fra bakken i Gears.

 

du får nesten ikke bedre for den prisen, perfekt for mindre stuer, og de som ikke har tilgang til å trekke gullkortet på hifi klubben..

 

har ikke prøvd 5400 så kan ikke si noe om det, men har bare gode meninger om 5500.

Lenke til kommentar

Kjøpte først Z-5450 (trådløse versjonen av Z-5400). En ting var at særlig lyden på bakhøytalerne var relativt lav, er kanskje litt mer effekt i 5400 men. Andre tingen var at det trådløse virka inn på det trådløse nettverket her i huset. (Har 4 MBit linje, men gikk ned til 13 kb/s på det verste...)

Så det ble bytta inn og nå har jeg Z-5500, og kan virkelig si at det leverer. Anbefales virkelig, veldig god lyd og bass for pengene.

Lenke til kommentar

Vi har det som demo på jobben, men har kun hørt det i store lokaler! Har selv hatt z-5500 før det tok kvelden, så har et ganske godt sammenligningsgrunnlag!

 

Z-5400 er mye for pengene, men jeg mener absolutt at den 1000 lappen opp til z-5500 er vell anvendte penger! En god del bedre lyd, og en større og bedre sub!

Lenke til kommentar
Kjøpte først Z-5450 (trådløse versjonen av Z-5400). En ting var at særlig lyden på bakhøytalerne var relativt lav, er kanskje litt mer effekt i 5400 men.

7347537[/snapback]

 

Bare et lite sidespor her.

Du vet at lydtrykket på bakhøytalerne kan justeres opp i forhold til resten av høytalerne?

Jeg har nemlig Z-5450 og kalibrerer med lydtrykksmåler slik at alle høytalerne gir nøyaktig like mye lyd.

Og på mitt anlegg er det masse power igjen på justering av bakhøytalere når hele settet spiller med samme lydtrykk.

Lenke til kommentar
Kjøpte først Z-5450 (trådløse versjonen av Z-5400). En ting var at særlig lyden på bakhøytalerne var relativt lav, er kanskje litt mer effekt i 5400 men.

7347537[/snapback]

 

Bare et lite sidespor her.

Du vet at lydtrykket på bakhøytalerne kan justeres opp i forhold til resten av høytalerne?

Jeg har nemlig Z-5450 og kalibrerer med lydtrykksmåler slik at alle høytalerne gir nøyaktig like mye lyd.

Og på mitt anlegg er det masse power igjen på justering av bakhøytalere når hele settet spiller med samme lydtrykk.

7347806[/snapback]

 

Nå har jeg ikke det anlegget lenger da så :p Ble uansett håpløst når hele det trådløse nettverket klikka hver gang anlegget sto på og Xboxen klarte ikke koble seg på Live en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...