Gå til innhold

Topp 5 spill til Nintendo DS Lite


Thewiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine favoritter er:

1. Castlevania: Dawn of Sorrow

2. Mario Kart DS

3. New Super Mario Bros

4. Metroid Prime: Hunters

5: Tetris DS

 

Kan også anbefale Sonic Rush, Clubhouse games, Super Mario 64 DS, Tony Hawk: American Skateland, Wario ware touched og Nanostray

 

Ser frem til Yoshi's story DS, Final Fantasy 3 og Castlevania: PoR av de spillene som kommer ut i den nærmeste fremtid :)

Lenke til kommentar
Har sett Mario kart og NSMB til 349kr på Elkjøp. Men vanligvis koster spillene rundt 400-450kr i en vanlig butikk.

7345108[/snapback]

 

 

Oki, hørtes dyrt ut, men sånn er det vel med alt.

 

Hvilket spill syns dere jeg burde starte med da? (1 spill altså)

 

 

EDIT: Er også litt ny med dette med DS, så; kan man spille på nettet med andre spillere? Uansett avstand?

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar
EDIT: Er også litt ny med dette med DS, så; kan man spille på nettet med andre spillere? Uansett avstand?

7345150[/snapback]

Spillene man kan spille over Internett med har dette merket på esken:

1152361824.jpg

For å spille over Internett må man ha et trådløst nettverk (som selvfølgelig må ha Internett-forbindelse) å koble DS-en til.

Man kan også koble direkte til andre DS-er som er i nærheten av din egen.

Lenke til kommentar

Har 10 DS-spill, og de 5 beste er:

1. Mario & Luigi: Partners in Time

2. New Super Mario Bros.

3. Mario Kart DS

4. Dragon Quest Heroes: Rocket Slime

5. Tetris DS

 

Ellers er jo disse hjernetrimspillene (Dr. Kawashima's / Big Brain Academy) morsomme, men med nokså begrenset holdbarhet.

 

Venter Elite Beat Agents omtrent når-som-helst, tipper det kommer høyt opp på lista, vi får se...

Lenke til kommentar
Hvis du liker Mario, kan du vel kjøpe Mario 64? Det tar dobbelt så stor plass som N64-versjonen, har flere personer man kan være, og flere baner. Til gjengjeld er grafikken litt dårligere, men ikke så mye dårligere som screenshots gir inntrykk av.

7345155[/snapback]

Hihi, grafikken er ganske mye bedre i DS-versjonen altså. :)

 

Jeg vil også anbefale Super Mario 64 DS hvis du liker Mario. Selvfølgelig også New Super Mario Bros. Begge er fantastiske spill.

Lenke til kommentar

Har kun 4 spill men alle er å anbefale ;)

 

1. New Super Mario Bros

2. Pheonix Wright: Ace Atourney(Krim/Advokat/Etterforsknings spill)

3. Advance Wars (Strategi)

4. Mario Kart(Fett å spille over WiFi ;))

 

Og jeg SKAL skaffe meg oppfølgeren til Pheonix Wright som kommer neste år, er en sucker for disse etterforsknings spilla ;) Mulig jeg skaffer meg FF3 også :)

Lenke til kommentar
Hvis du liker Mario, kan du vel kjøpe Mario 64? Det tar dobbelt så stor plass som N64-versjonen, har flere personer man kan være, og flere baner. Til gjengjeld er grafikken litt dårligere, men ikke så mye dårligere som screenshots gir inntrykk av.

7345155[/snapback]

Hihi, grafikken er ganske mye bedre i DS-versjonen altså. :)

 

Har spilt begge spillene og synes ikke den er det. Poly counten på figurene er litt høyere, men til gjengjeld er belysningen dårligere, teksturene skalert ned, og både AA og billinar filtering er fjernet. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...