Gå til innhold

Duger dette til WoW ? Newbie..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, dette er maskina mi. Jeg har aldri spilt WOW før, men ble litt interessert etter Southpark-episoden. ;)

Vil dette duge til mesteparten av grafikken? Hvor er i tilfelle flaskehalsen?

Hovedkort: ASRock 939Dual-SATA2, ULi1695, Socket939

CPU: AMD Athlon64, 3500+, S939, BOX, Venice

Ram: G.Skill F1 DDR400, 2x512MB - 2-3-3-6 ZX

Skjermkort: Powercolor Radeon X800 GT 256mb

Strøm: Bzerk 500W

Endret av hamonrye
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den vil nok klare å kjøre WoW helt fint. Rammen kan være en liten flaskehals (littegranne merkbar hakking) når det er mye aktivitet i de store byene som f.eks. Ironforge og Orgrimmar, men det går helt greit vanligvis.

Skrevet
Ønsker meg mer ram, men det er så vrient å få tak i ram som fungerer med den du har fra før. Vet ærlig talt lite om det der..

7344260[/snapback]

Selvom folk her fokuserer mye på hvor mye ram du har så er det ikke kritisk i det heletatt. Spillet vil gå kjempe bra!

Skrevet
Ønsker meg mer ram, men det er så vrient å få tak i ram som fungerer med den du har fra før. Vet ærlig talt lite om det der..

7344260[/snapback]

Selvom folk her fokuserer mye på hvor mye ram du har så er det ikke kritisk i det heletatt. Spillet vil gå kjempe bra!

7345883[/snapback]

men alle vil jo masse ram uns...;)

Skrevet (endret)

Det der er omtrent akkurat samme system jeg kjører.

Samme CPU, samme grafikkort, annen minnebrikke (har også to 512) og hovedkort. For meg funker WoW helt fett. Løper rundt med god ytelse stort sett hele tiden.

Endret av Vaktmestern
Skrevet
Ja du vil kunne kjøre wow helt fint, til tross for treg yalla ram da. Men legg inni 1 gig til med ram og du vil nyte spillet mer:)

7348238[/snapback]

Det der er ikke yallaram:)

Og 1gig funker flott! Jeg kjører selv med 2x512 brikker,

og jeg lagger aldri i IF engang:)

Skrevet (endret)

I for eks IF sluker maskinen 1366 ram nå

Så 1g - vil være en flaskehals på en eller annen måte , men om man bryr deg om det er noe annet.

Endret av War
Skrevet

Så 1g - vil være en flaskehals på en eller annen måte , men om man bryr deg om det er noe annet.

7349573[/snapback]

Det er en liten flaskehals ja, men det går helt utmerket å spille likevel. Jeg har ingen problemer med bare 1 ram, men har merkbar fps-drop i IF når det er full aktivitet der.

Skrevet

Jeg har 2x 512 mb brikker og jeg ligger på 40+ fps overalt (selv i if/orgrimmar/raids) Du gjør noe rart om du waster 1366 ram om du ikke kjører på forced anti.........(husker ikke navnet) og 1600 * 1200 ellerno.

Kjører 1200*1000 og kjører plettfritt med alt høyest utenom den forced greia.

(3200+ amd atlhon ikke 64, men klokka fra 2.1ghz til 2.7 ghz med et 6800GT)

Gjest medlem-77217
Skrevet (endret)

Jeg har 1x512mb og jeg merker at det lagger når jeg er i orgrimmar osv.

Annet hardware (Nesten samme Hardware :D ):

Hovedkort: ASRock 939Dual-SATA2, ULi1695, Socket939

CPU: AMD Athlon64, 3500+, S939, BOX, 64

GPU: nVida GeForce 7300GS 256MB

Strøm: 400W

Endret av medlem-77217
Skrevet

7349573[/snapback]

Det er en liten flaskehals ja, men det går helt utmerket å spille likevel. Jeg har ingen problemer med bare 1 ram, men har merkbar fps-drop i IF når det er full aktivitet der.

7349745[/snapback]

går ikke ann å få tak i bare 1 ram da :hrm: ...du må bruke betegnelse riktig vettu;) :yes:

Skrevet (endret)

Takker for alle svar. Jeg har nå gått til innkjøp av spillet, og gleder meg til endelig å få et liv! ehh.... ;)

Endret av hamonrye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...