Shifty Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 (endret) Hallo! Har nettop vunnet en auksjon for orginalversjonen til disse spillene (gamle, store boksen osv) på eBay. Jeg har lest at noen har hatt problemer med å få disse ellers gamle spillene til å fungere på en ny pc med Windows XP. Det jeg da lurer på er om noen her inne har spillt den originale versjonen (ikke Best Buy osv) av enten Fallout 1 eller Fallout 2 på en Windows XP maskin uten problemer? Takk! Endret 26. november 2006 av Shifty
Diceman Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 (endret) Du kan prøve først å installere ettersom det kan funke fint hos noen, hvis ikke så kan du prøve den linken her: Fallout 1/2 Install On XP Endret 23. november 2006 av Diceman
Kevlar Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Ja, jeg har spilt Fallout 1 og 2 under win xp, og det har virket fint
CrazyEagle Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Ja, jeg har spilt Fallout 1 og 2 under win xp, og det har virket fint 7347967[/snapback] Jada, har begge spillene installert og spiller de ofte. Fallout spillene er bare så bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå