Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Finnes det feil i BCC (blindkopi)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det feil i BCC ved sending av epost? Er epostadresser som settes i BCC-feltet faktisk usynelege, og kjem meldingar som adresseres med BCC alltid fram?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote:

Den 2002-11-15 09:22, skrev hemo:

Finnes det feil i BCC ved sending av epost? Er epostadresser som settes i BCC-feltet faktisk usynelege, og kjem meldingar som adresseres med BCC alltid fram?

Ja, det fungerer da, er det noe spesielt du har opplevd?

Skrevet

Nei, eg har ikkje gått problemet veldig nøye i sømmane... Men eg fekk spørsmålet frå ein kollega. Han meinte at MS hadde laga BCC-funksjonen i Epost, og at den heilt sikkert ikkje kunne stolast på...

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-15 10:51, skrev hemo:

Nei, eg har ikkje gått problemet veldig nøye i sømmane... Men eg fekk spørsmålet frå ein kollega. Han meinte at MS hadde laga BCC-funksjonen i Epost, og at den heilt sikkert ikkje kunne stolast på...

Tja, hvem som har laget det vet jeg ikke men det er svjv en av standarfunksjonene som finnes i alle e-postprogrammer så jeg tror du kan avskrive din kollegas ytringer på bullshitkontoen.

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-15 10:51, skrev hemo:

Han meinte at MS hadde laga BCC-funksjonen i Epost, og at den heilt sikkert ikkje kunne stolast på...

MS har laget alle funksjonene i Windows og tilhørende programvare, og ingen av disse kan stoles på! :smile:

Bcc-funksjonen er så vidt jeg vet definert i en eller annen RFC standard. Skjer det noe galt må i så fall skyldes feil i en spesifikk e-post-server eller -klient.

LeD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...