Gå til innhold

Priskrig mellom Nutel og OneCall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer nå enten Nutels Killbill eller Onecall faktura.

 

Har per idag ett Tele2 Pluss som jeg skal si opp så fort bindingen går ut (4.januar).

 

Det jeg lurer på, er hvilke nett disse 2 kjører på? Telenors eller Netcoms nett? Anybody knows?

 

Tror for min egen del at Killbill virker mest interessant, men er ikke 100% bestemt enda... :hmm:

Lenke til kommentar
Kjipt, stilte spørsmål til onecall om du kunne sjekke ringesaldo på nettet og det gjekk ikke, en må ringe kundeservice  :thumbdown:

 

Har og sendt mail til nutel, ser ut som du må ringe kundeservice der og.  :cry:

Lukter lang ventetid på telefon hos selskapene når alle skal sjekke ringetida

 

:xmas:

7535126[/snapback]

Dette er jo høyst vanlig. Det nærmeste du kommer sjekk på faktura-abonnement er jo "mine sider" hos f.eks netcom og telenor som oppdateres med en viss forsinkelse. Du kan evt bruke netcom hint, ellers så er du forvist til kontantkort om oversikt over forbruk i nåtid er viktig å sjekke.

Lenke til kommentar
Kjipt, stilte spørsmål til onecall om du kunne sjekke ringesaldo på nettet og det gjekk ikke, en må ringe kundeservice  :thumbdown:

 

Har og sendt mail til nutel, ser ut som du må ringe kundeservice der og.  :cry:

Lukter lang ventetid på telefon hos selskapene når alle skal sjekke ringetida

 

:xmas:

7535126[/snapback]

nutel har ihvertfall gratis kundeservice, jeg tror jeg velger Nutel i morgen.

Lenke til kommentar
Folk som allerede har onecall faktura fra før av får ikke de oppgradert prisene ? får forsatt bare 40ringeminutter/sms ifølge fakturan :/

7572101[/snapback]

 

 

Er selv Onecall kunde, og de har ikke oppgradert prisene. Venter paa kommende faktura (desember). Da skal det vaere oppdatert. Hvis ikke, saa ringer jeg kunderservice.. Men jeg er super glad for de nye prisene etc... Haaper det blir slik for en stund.

 

Hadde vaert greit om de hadde oppdatert "min side". Man faar ikke den totale mobil forbruk. Man er liksom nodt aa ringe kunderservice.

Endret av Zerotaxi
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei

 

Jag förstår inte varför folk säger att OneCall är billigare än Nutel och även telepriser.no ?

 

Man får ju fler 25 min mer och 15 fler sms med Nutel(39kr) för bara 4 kr mer än OneCall(35kr).

Sen är ju Nutel billigare efter dessa "gratis" minuter och SMS - Nutel 0,39kr sms 0,79 kr minut. Onecall 0,42 kr sms 0,80 kr minut.

 

Har jag missat något?

 

Sen borde nog inte Nutel heller gå i konkurs om dem gör det så är det väl bara att byta, man kan väl ta med sig numret fortfarande eller?

 

MVH

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...