amd x2 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe ny telefon og er veldig usikker på hva jeg bør kjøpe. Jeg vil ha en telefon som som kan åpne/redigere office filer, og som kan automatisk oppdatere seg med blant annat MS Outlok på pc'en. Design er litt viktig. Mobilen trenger ikke kamera/ ikke så bra kamera, får aldri brukt det anyway. Men er det, så er det. WLAN høres gøy ut å ha, 3g er intet must. Nokia med symbian og Qtek med windiws plattformen virker mest interesant, men er åpen for andre forslag. Føller ikke særlig med i mobil verden. Pris er ikke ekstremt viktig, men prøv å holde prisen vertfall under 5000,-. Mener noen at en dyrere telefon er det rette så bare skriv. MP3 egenskaper er heller ikke veldig viktig. En mobil der knappene er lagt opp for å gjøre den mest tilpasset en MP3 spiller, virker tåpelig. Touchscreen m/penn virker også greit, da jeg gjerne vil skrive notater på mobilen. MSN er viktig, også IE og lignende MS programmer. I korte trekk, viktige ting: -Office venlig -Automatisk synkronisering med outlook på pc'en -Gjerne WLAN -Touchscreen m/penn -Design er litt viktig -Helst under 5000,- - Endret 23. november 2006 av amd x2
gather Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Uten å ha sjekket priser så tror jeg p990 hadde vært akkurat tingen for deg...den ligger dog muligens noe i overkant av ditt budsjett.
amd x2 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 Ser ut som en bra telefon det, og er vell egentlig innenfor prisrammen på 5000,- Ingen andre som mener en annen telefon er bedre til det jeg vil bruke telefonen til?
Melvin Snerken Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Du kan jo ta en titt på Hatteland sine: http://psdata.no/ps.asp?tcl=3705&mlevel=150101
amd x2 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 (endret) Ser jo gode ut de, noen som kjenner til noen spesielle modeller å anbefale til. Lurer også på om noen vet noe om de krasjær ofte osv. MAO, hvor stabile de er? Endret 23. november 2006 av amd x2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå