ErlendDL Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Noen som vet om en guild wars trial key som virker? Kunne tenke meg å prøve spillet. Vet det har eksistert slike før, litt usikker på om det finnes enda. Noen som vet? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 De som forhåndsbestilte Nightfall fikk med en "Buddy Key" som varer i 10 timer / 10 dager, hva enn som kommer først. Så kanskje noen har en sånn de vil gi vekk.. ^^ Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 De som forhåndsbestilte Nightfall fikk med en "Buddy Key" som varer i 10 timer / 10 dager, hva enn som kommer først. Så kanskje noen har en sånn de vil gi vekk.. ^^ 7340504[/snapback] jeg har en buddy key. kan godt gi den vekk til en noen. MEN, på en betingelse. at du spiller det fast Lenke til kommentar
ErlendDL Skrevet 23. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Ingen vits i nå lenger... Kjøpte like godt spillet... Er det så at spillet laster ned seg selv, f.eks. en by når man går inn i den? Går det ann å bare installere alt med en gang? Og er dette bare første gang man kommer til et nytt sted? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Lag en snarvei som heter : "C:\Program Files\Guild Wars\Gw.exe" -image Da laster den absolutt alt, og decompresser alt. Husk "-image" - den er den som gjør jobben. Klienten avsluttes når den er ferdig, så dette bør være en sekundær snarvei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Ingen vits i nå lenger... Kjøpte like godt spillet... Er det så at spillet laster ned seg selv, f.eks. en by når man går inn i den? Går det ann å bare installere alt med en gang? Og er dette bare første gang man kommer til et nytt sted? 7345271[/snapback] Det går an å bare starte opp spillet uten å ha innstallert noe som helst ja, men da må du belage deg på skikkelig raske førsteloadinger, siden alt lastes ned og dekomprimeres Etter første loading så går det fort siden ting i området du er i har blitt dekomprimert allerede Lenke til kommentar
-Makaveli- Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har lyst til å prøve spillet før jeg kjøper det så en trial key hadde jeg satt stor pris på. :-) Lenke til kommentar
adawen Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har 1 trial-key til overs. Send meg en PM - førstemann til mølla. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 ...og der forsvant den. Kan prøve å få tak i en til ^^ Lenke til kommentar
-Makaveli- Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 huhu *håper adawen får tak i en til* Lenke til kommentar
adawen Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Du får sjekke innboksen din.. Lenke til kommentar
-Makaveli- Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Du får sjekke innboksen din.. 7531946[/snapback] Yaaaay! du er nå min besteste venn på hele forumet! Lenke til kommentar
Sjoeoerret Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Fins det noen flere trial keys omkring? har lyst å prøve dette, for å se om det er vits å kjøpe Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 kan gi deg en i morgen. Lenke til kommentar
Bendurh Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Har en buddy key hvis noen er interessert ? Bare si fra Lenke til kommentar
opijo Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 kan jeg pliz få en ''buggi key''? har aldri prøvdt det så,jeg har lyst å prlve det i 10 dager og se om det er gøydt (før jeg kjøper det) jeg takker Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Lag en snarvei som heter : "C:\Program Files\Guild Wars\Gw.exe" -image Da laster den absolutt alt, og decompresser alt. Husk "-image" - den er den som gjør jobben. Klienten avsluttes når den er ferdig, så dette bør være en sekundær snarvei. 7347724[/snapback] Decompresser vel ikke alt? Daniel Lenke til kommentar
adawen Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Decompresser vel ikke alt?Jo, det gjør den.With this switch, you can force the client to download and decompress all the pending updates on start up so you will not have to wait while entering a new area or mission.Resten av switch'ene finner du her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg