Gå til innhold

Error ! Advarsel ! error i installasjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

YoYo :p

I WoW installasjonen kommer det error på cd3, noe om at en fil ikke funker eller ikke ble funnet. Kjøpte det på butikken i dag for en kompis. Hva skal jeg gjøre ? På feilmeldingen står det jeg skal kontakte blizzard!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først: Følg Blizz sine instruksjoner for å kopiere diskene til HDD og installer derfra. Hvis ikke det hjelper kan du lese videre og få innsikt i hvordan jeg installerer WoW.

Begynner å bli en stund siden jeg gadd å lese den feilmeldingne nå, men det minner litt om den jeg alltid får. Det jeg husker fra min er at det er en lesefeil elns fra disk 3.

Uansett, slik løser jeg problemet: Slår av PCen og tar ut den ene av de to RAM-brikkene (selvsagt ikke ta ut en brikke dersom du bare har en), starter den i Safe Mode og installerer CDene fra hard-disk, hvor jeg tidligere har lagret dem.

Dette må jeg gjøre ved alle oppdateringer, så dersom dette skulle hjelpe for deg, ikke sett inn igjen brikken før du har forsikret deg om at alt nytt er installert.

Skrevet

Jeg hadde samme problem (med cd1) og brukte en annen maskin (i nettverket) til å kopiere filene fra den cd'en og kopiere dem til harddisken på maskinen jeg skulle installere fra. Var feil på cd-rommen min tydeligvis.

Skrevet

Når det gjelder CDer som ikke funker er den korrekte fremgangsmåten er i 90% av tilfellene å kontakte utgiveren eller produsenten. Butikken kan i alle fall ikke gjøre noe

*riste på hodet over alle som kommer inn i butikken jeg jobber i og vil bytte et spill*

Uansett bra det funka, bare for informasjon til andre i samme situasjon :)

Skrevet
Når det gjelder CDer som ikke funker er den korrekte fremgangsmåten er i 90% av tilfellene å kontakte utgiveren eller produsenten. Butikken kan i alle fall ikke gjøre noe

*riste på hodet over alle som kommer inn i butikken jeg jobber i og vil bytte et spill*

Uansett bra det funka, bare for informasjon til andre i samme situasjon :)

7340701[/snapback]

Hva i alle dager er det du sier for noe? Hvis det er noe galt med CD'en skal den SELVFØLGELIG byttes i butikken! Hvis du mener noe annet så bør du lese deg opp på forbrukerkjøpsloven snarest. Forbrukeren SKAL henvende seg til selger ved feil på produktet.

Det er butikken sitt ansvar å følge opp slike feil mot produsenten/leverandør, ikke skyv dette over på kunden!

Skrevet (endret)

Beklager, var meget trøtt i går (søvnmangel gir utslag på mange rare måter :no: ). Kan bare be ydmykt om unnskyldning

En defekt disk skal selvfølgelig kunne byttes, verre er det om man kommer tilbake med et spill hvor forseglingen er brutt og man av andre grunner vil ha byttet den

Av en eller annen grunn byttet de to plass oppe i hodet mitt

Endret av KAS
Skrevet

Men da er vi jo enige allikevel da :)

Jeg kan selv ikke skjønne at noen prøver å bytte et åpnet spill det ikke er noe fysisk galt med, men noen skal vel alltids prøve seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...