Gå til innhold

Blogg: Snart er tiden inne (Wii)


Anbefalte innlegg

..men; neste gang dere lager en slik video -- sørg for å mikse lyden skikkelig; voiceover-stemmen var grusomt mye høyere enn stemmen til hun som ble intervjuet og lyden ellers. Skikkelig mixing, litt compression og noen småtriks, så er dere der. :)

7433881[/snapback]

Sant, sant. Vi hadde litt mer tidspress enn hva godt var, og er klar over enkelte røffe kanter i videoen sånn sett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For meg virker det som dere kun er negativt innstilt til kvinner innenfor spillbransjen. Det kan godt hende at hun kunne mye, men at det ikke kom så godt frem under intervjuet.

7337745[/snapback]

 

Jeg prøvde ikke å virke nedlatende ovenfor kvinner i spillbransjen da jeg poengterte intervjuobjektets tydelige nervøsitet. Bare så det er sagt. For min del var det heller det faktum at den delen av videoreportasjen ble litt ubehagelig. Jeg følte liksom med intervjuobjektet. :blush:

Lenke til kommentar
Regnet med at det ikke ble brukt komponent-kabel på LCD-skjermen. Det ville ha forklart hvorfor bildet var kornete og dårlig. Dersom man bruker kabelen som følger med Wii blir bildet på LCD veldig dårlig.

7341698[/snapback]

Da jeg var og spilte Wii hos Bergsala ble det faktisk brukt VGA-kabel. Det blir ikke å finne til Wii ved lansering, men jeg er sikker på hva jeg så. Men det har nok noe med at det ikke var en ferdig Wii, bare "demo-unit".

 

Forresten, Kirsti vet veldig mye. Tror hun er en spiller selv også, kameraten min fikk låne DS-en hennes med Starfox Assault, hehe. Hun er veldig grei!

Endret av Aylars
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...