Buggene Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Hei. Jeg spiller mye CArbon fortiden, MEN. MEns jeg spiller klikker det plutselig..helt uten videre..jeg kan ha spilt det i 1 minutt til 3 timer..irriterende midt i løp osv.. noen som har løsningen på dette IRRITERENDE problemet?
Bendorama Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) Hei. Jeg spiller mye CArbon fortiden, MEN. MEns jeg spiller klikker det plutselig..helt uten videre..jeg kan ha spilt det i 1 minutt til 3 timer..irriterende midt i løp osv.. noen som har løsningen på dette IRRITERENDE problemet? 7336698[/snapback] regner kansje med at det er en nedla**** versjon, har det samme probleme, eller hadde, har kommet igjenom det så gidder ikke spille mer, men seff det er Sykt plagsomt Edit: det er veldig mange som har Downloaded versjon som har akkurat samme probleme Endret 22. november 2006 av NadaX7
Buggene Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 Ok..Det forklarer alt:) men jeg fikk det av en venn på lan..så jeg har ikke lasta det ner..eller gjorde jeg det?
Bendorama Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Ok..Det forklarer alt:) men jeg fikk det av en venn på lan..så jeg har ikke lasta det ner..eller gjorde jeg det? 7338079[/snapback] lol
Jarmo Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Anbefalte innlegg