Gå til innhold

HASTER, K800i elller D900?


mck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken bør jeg velge? Jeg klarer rett å slett ikke bestemme meg :cry:

7336325[/snapback]

 

 

hvis du kun er ute etter hvordan tlf ser ut tar du d900, hvis du er ute etter kvalitet tar du k800i!det er definitivt den bedre av de to :yes:

7336460[/snapback]

 

Ikke enig. D900 er blitt en veldig god telefon og matcher k800 på de fleste punkter samt at den er 1000 ganger penere å se på. Ikke henger den seg fast heller...

Hopp av sony/nokia karusellen og velg deg noe nytt og spennende :yes:

Lenke til kommentar
Hvilken bør jeg velge? Jeg klarer rett å slett ikke bestemme meg :cry:

7336325[/snapback]

 

 

hvis du kun er ute etter hvordan tlf ser ut tar du d900, hvis du er ute etter kvalitet tar du k800i!det er definitivt den bedre av de to :yes:

7336460[/snapback]

 

Ikke enig. D900 er blitt en veldig god telefon og matcher k800 på de fleste punkter samt at den er 1000 ganger penere å se på. Ikke henger den seg fast heller...

Hopp av sony/nokia karusellen og velg deg noe nytt og spennende :yes:

 

 

tja..kameraet er ikke like bra, og taste funksjonen på d900 er elendig..

7337033[/snapback]

Lenke til kommentar

Gå for k800i! Den er Nydelig å se på(min mening) å den er serdeles bra! Den er stappfull av gode funksjoner. Kameraet er bare hærlig. Har hatt erfaring av samsung at de henger seg MYE opp. Det er bare til å ta en oppdatering av k800i, så er den bare helt konge.

 

Den nyeste softwaren er:

 

CXC1250210

R1ED001

060831

Lenke til kommentar
Gå for k800i! Den er Nydelig å se på(min mening) å den er særdeles bra! Den er stappfull av gode funksjoner. Kameraet er bare hærlig. Har hatt erfaring av samsung at de henger seg MYE opp. Det er bare til å ta en oppdatering av k800i, så er den bare helt konge.

 

Den nyeste softwaren er:

 

   CXC1250210

   R1ED001

   060831

7337251[/snapback]

 

EDIT: Bilde tatt med k800

post-99049-1164210008_thumb.jpg

Endret av Flax
Lenke til kommentar

Hadde nøyaktig samme dilemmaet som deg, og i går bestilte jeg en D900 på nett. Får den i morgen. Min grunn var at jeg ikke trengte radio og 3G, og at K800 rett og slett ser litt kjedelig ut, samt at det er den mobilen ALLE kommer til å ha om en liten stund.

 

D900s spesifikasjoner møter mine krav på de aller fleste punkter, og etter den gode kritikken den har fått, hadde jeg ingen ting imot å velge noe nytt og spennende istedet for Sony Ericcson. Bilder tatt med D900 er ikke helt ulike de tatt med K800i, det sies at den tar bedre utendørs-bilder, mens at K800 tar bedre bilder i dårlig lys takket være sin Xenon-blits.

 

Tror du vil bli fornøyd med begge, men det meste K800i har finner du også på D900, derfor ser jeg ingen grunn til å velge stort og klumpete fremfor liten og sexy ^^

Lenke til kommentar

Jeg har Samsung D900, og har hatt K800i. Jeg må si jeg liker D900 bedre. Jeg syns den er helt utrolig fin! Raske menyer osv. Kameraet er også ganske bra!

Den er tynn, stor og klar skjerm. Den har liksom "alt", bortsett fra 3g. Det som også er litt kult med denne er at man kan koble den til tven, ved hjelp av kabel, så man kan se bildene osv på tven!

 

Videokameraet er også meget bra.

 

Jeg ville helt klart godt for denne, istedenfor k800i.

 

Bilder tatt med D900:

 

21235.jpeg

 

21236.jpeg

Lenke til kommentar
Gå for k800i! Den er Nydelig å se på(min mening) å den er serdeles bra! Den er stappfull av gode funksjoner. Kameraet er bare hærlig. Har hatt erfaring av samsung at de henger seg MYE opp. Det er bare til å ta en oppdatering av k800i, så er den bare helt konge.

 

Den nyeste softwaren er:

 

  CXC1250210

  R1ED001

  060831

7337251[/snapback]

 

Nytter ikke henge seg oppi gamle samsung telefoner her.Tidene forandrer seg. D900 er fobedret på de fleste områder og er blitt råtøff

Om du har hatt problemer med henging på dine tidligere samsung telefoner finner jeg det rart at du går over på "top 2" av de telefonene som virkelig henger

Min D900 kjenner ikke betegnelsen "henging" en gang

Ellers skal jeg erkjenne at av alle søppeltelefoner som særlig nokia.... og forsåvidt sony har laget så er virkelig k800i av de bedre ;-)

Du skal ikke skjems av den,problemet blir kanskje at det blir litt anonymt når mora,faren,søstera,vennene dine og bestemora di flaggrer rundt med samme telefonen :!:

Lenke til kommentar

Det kommer jo selvfølgelig helt an på om du synes det er stas å ha noe som ingen andre har. Om man bryr seg null om design og image, bare konsentrerer seg om funskjonene, så kan K800i være et strålende valg. Men personlig liker jeg å ha noe som ikke så mange andre har. En såkalt penis-forlenger :mrgreen: Det er der D900 slår K800i til gagns.

 

Når den i tillegg matcher K800i sine specs, burde valget være enkelt.

Endret av NoXify
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...